۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
۹۰ هزارتن از گندم تولیدی استان همدان توسط بخش خصوصی خریداری شد
مدیرکل غله استان همدان:

۹۰ هزارتن از گندم تولیدی استان همدان توسط بخش خصوصی خریداری شد

همدان - بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: از ابتدای خرید تضمینی گندم کشاورزان استان همدان ۹۰ هزار و ۶۴۲ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی خریداری شده است.

سیدمسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه اسناد تحویل گندم آنها به بانک کشاورزی ارسال شده، پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۴۳ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده از کشاورزان ۱۰ میلیون و ۲۹ هزار و ۸۳۲ میلیون ریال است، افزود: در حال حاضر ۹ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۰۲ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

بکایی با بیان اینکه در مجموع ۹۹.۵۶ درصد از وجوه و مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، اضافه کرد: میزان خرید گندم توسط مراکز دولتی دو هزار و ۱۶۷ و میزان خرید گندم توسط کارخانجات ۳۲ هزار و ۵۲۸ تن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان میزان گندم خریداری شده توسط سیلوهای بخش خصوصی را ۹۰ هزار و ۶۴۲ تن اعلام کرد و گفت: میزان خرید گندم توسط تعاونی‌های روستایی ۷۳ هزار و ۴۰۶ تن بوده است.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم در استان همدان مناسب بوده است، ادامه داد: پرداخت مطالبات کشاورزان در کمتر از یک هفته انجام می پذیرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha