۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان بوشهر
در هفته دولت محقق شد؛

افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان بوشهر

بوشهر- علم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان بوشهر در هفته دولت خبر داد.

حمیدرضا علم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در راستای بهبود وضعیت جاده‌های استان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: کیفیت بخشی به جاده‌ها و افزایش ایمنی جاده‌ها از اولویت‌های اساسی این مجموعه در سال جاری است و تاکنون اقدامات موثری نیز صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۱۰ پروژه مهم با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مردم از برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

علم تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته، ۸۰ هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت و همچنین بیش از ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام شد که این طرح‌ها از عمده‌ترین پروژه‌های افتتاحی هستند.

وی ابراز داشت: سرکشی به پروژه‌های راهسازی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از برنامه‌های این مجموعه است که در نیمه دوم امسال برای تحقق اهداف مورد نظر از تمام توان موجود استفاده می‌کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن‌سازی مسیرهای مختلف استان مهم‌ترین اولویت این اداره کل است و با تامین اعتبارات مورد نیاز امیدواریم شاهد تکمیل تمامی طرح‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۰۴٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha