۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
قیمت‌سازی دلالان به آشفتگی بازار خودرو دامن زد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

قیمت‌سازی دلالان به آشفتگی بازار خودرو دامن زد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برخی افراد در مدت اخیر، با قیمت‌سازی در تلاش برای افزایش آشفتگی بازار خودرو هستند، در این شرایط مردم متضرر اصلی این جریان می باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی رضاحسینی قطب آبادی با انتقاد از گرانی خودرو در بازار، گفت: اکنون در بازار شاهد افزایش قیمت تمامی کالاها هستیم که این موضوع علل مختلفی دارد؛ گرانی ماجرای جدیدی نیست و کشور چند ماه یکبار با رشد بهای کالاها روبه رو می‌شود و مسئولان نیز با بهانه‌هایی مانند نرخ ارز و تحریم، گرانی را توجیه می‌کنند در حالیکه علاوه بر این موضوعات، در حوزه صنعت، معدن، تجارت و قیمت‌ها دست‌هایی در پشت پرده فعال هستند.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که در حال حاضر دولت سیزدهم بر سر کار آمده و ممکن است برخی به دنبال آن باشند که در آینده، کار وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت را با مانع روبه رو کنند زیرا کاهش قیمت کالاها پس از رشد آنها امر مشکل و پیچیده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه اراده‌ای برای کنترل قیمت و برخورد با متخلفان وجود ندارد، اضافه کرد: در روزهای اخیر برخی تولیدکنندگان و سوداگران قیمت‌ها را افزایش دادند تا اگر دولت توفیقی در کاهش بهای کالاها پیدا کرد، این واحدها سود خود را به دست آورده باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان به حیات خلوت دولت‌ها تبدیل شده‌اند، ادامه داد: برخی افراد در شرایط کنونی با قیمت‌سازی در تلاش برای افزایش آشفتگی بازار هستند در این شرایط مردم متضرر اصلی این جریان هستند.

کد خبر: ۱۰۴٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha