۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
پرداخت ۱۰ هزار و ۱۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان
مدیرکل غله استان همدان:

پرداخت ۱۰ هزار و ۱۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران همدان

همدان - بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت ۱۰ هزار و ۱۶ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد.

سیدمسعود بکایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مطالبات کشاورزانی که تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه اسناد تحویل گندم آنها به بانک کشاورزی ارسال شده، پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۴۸۵ تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده از کشاورزان ۱۰ میلیون و ۱۶ هزار و ۸۶۳ میلیون ریال است، افزود: در حال حاضر ۹ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۵۷ میلیون ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

بکایی با بیان اینکه در مجموع ۹۹.۵۹ درصد از وجوه و مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، اضافه کرد: میزان خرید گندم توسط مراکز دولتی دو هزار و ۱۶۷ و میزان خرید گندم توسط کارخانجات ۳۲ هزار و ۴۶۸ تن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان میزان گندم خریداری شده توسط سیلوهای بخش خصوصی را ۹۰ هزار و ۶۳۹ تن اعلام کرد و گفت: میزان خرید گندم توسط تعاونی‌های روستایی ۷۳ هزار و ۲۱۰ تن بوده است.

بکایی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۳۰۵ تن گندم در شهرستان همدان خریداری شده است؛ عنوان کرد: سهم خرید ملایر ۶ هزار و ۷۵۷، نهاوند ۲۶ هزار و ۷۸۹، تویسرکان ۹ هزار و ۲۰۱، کبودرآهنگ ۴۴ هزار و ۲۱۹، رزن ۵۰ هزار و ۱۳۷، بهار ۱۲ هزار و ۳۲۲، اسدآباد ۳۵ هزار و ۱۱۸، فامنین ۲ هزار و ۶۳۷ تن بوده است.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم در استان همدان مناسب بوده است، ادامه داد: پرداخت مطالبات کشاورزان در کمتر از یک هفته انجام می پذیرد.

کد خبر: ۱۰۴٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha