۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
وزرای اقتصادی از نظر تئوریک و عملی همسو هستند| دست تیم اقتصادی دولت سیزدهم پُر است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

وزرای اقتصادی از نظر تئوریک و عملی همسو هستند| دست تیم اقتصادی دولت سیزدهم پُر است

رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تیم وزرای پیشنهادی اقتصادی دولت همسو و هماهنگ هستند که هم جوانی و هم تجربه را با هم دارند.

رحیم زارع در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به  همسویی وزرای اقتصادی کابینه سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم بیان داشت: هدف دولت پس از تشکیل کابینه این است که آن اولویت هایی که برای مردم مهم بودند اعم از معیشت و اشتغال زایی را مورد پیگیری قرار دهد. 

وی افزود  به نظر بنده هماهنگی اولیه وجود داشته تا به واسطه آن آقای رئیسی این تیم را انتخاب کرده است. تیم وزاری اقتصادی هم در بعد تئوریک و هم عملی تیمی هماهنگ هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: یکی از شاخص هایی که ناامیدی در مردم ایجاد کرده شاخص اقتصادی است البته شاخص اقتصاد، معیشت و اشتغال برای دولت مهم است لذا به نظر بنده بالابردن رضایت عمومی می تواند اولین خروجی اقدامات دولت باشد این درحالی است که رضایت عمومی در حد پایین خود قرار دارد و دولت می‌تواند یک رضایت مطلوبی طی فعالیت یکساله  خود در جامعه ایجاد کند.

زارع تاگید کرد : به اعتقاد بنده تیم و وزرای اقتصادی دولت  تیمی همسو و هماهنگی است، این تیم هم جوانی و هم تجربه را با هم دارد.

وی با اشاره به انتخاب مخبر برای فرمانده ای اقتصادی دولت از سوی رئیسی جمهور، گفت:  معاون اول رئیس جمهور فرد بی نظیر است.

زارع تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهور انسانی عملیاتی است و در حوزه عملیاتی و در حوزه دغدغه‌های مردم و محرومیت زدایی و  فرهنگ و اشتغال و معیشت تلاش‌های بسیار خوبی داشته و بنده فکر می‌کنم جامع ترین و کامل ترین گزینه آقای مخبر بوده که هم آسیب ها و هم چالش‌های نظام را به خوبی می شناسد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: یکی از خصوصیت‌های آقای مخبر این است که کم حرف می‌زند و اما بیشتر عمل می‌کند لذا آقای مخبر حتماً می تواند یک محور و فرماندهی اقتصادی خوبی برای تیم اقتصادی دولت باشد.

زارع بیان داشت: مطمئنا دست تیم اقتصادی دولت سیزدهم در رابطه با حل مشکلات اقتصادی مردم پُر است.

کد خبر: ۱۰۴٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha