۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
ضرورت یکپارچگی تیم اقتصادی دولت| ناهماهنگی کابینه عامل مشکلات اقتصادی در دولت روحانی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

ضرورت یکپارچگی تیم اقتصادی دولت| ناهماهنگی کابینه عامل مشکلات اقتصادی در دولت روحانی

مهرداد گودرزوند عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در صورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت، ما راحت‌تر می‌توانیم چالش‌های اقتصادی را از سر راه خود برداریم.

مهرداد گودرزوند در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت یکی از نکات مهمی است که حتماً باید در دولت جدید و با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور جنگ اقتصادی و کرونا مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت معدن و تجارت، بانک مرکزی و وزارت جهاد کشاورزی حتماً باید با یکدیگر هماهنگ و منسجم باشند تا مشکلات کشور در زمینه اقتصادی رفع شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تیم اقتصادی دولت دارای یک برنامه قوی و یکپارچه باشند قطعاً می توانند با مشکلات اقتصادی کشور مقابله کنند و حتی به خوبی می توانیم جنگ اقتصادی دشمن را از پیش روی خود برداریم.

گودرزوند ادامه داد: کشور ما دارای مشکلاتی مانند تورم افسارگسیخته است و معیشت مردم دارای مشکلات اساسی است و در این شرایط اگر تیم اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ نباشند و هر یک به شکل متفاوتی عمل کنند مشکلات کشور ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: یکی از مشکلات دولت روحانی آن بود که بین تیم اقتصادی این دولت هماهنگی لازم وجود نداشت و زمانی که آنان در جلسات کمیسیون‌های مجلس حاضر می شدند هیچگاه پاسخ های آنان با یکدیگر هماهنگ نبود و همین مسئله باعث مشکلات اساسی اقتصادی برای کشور شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت، ما راحت‌تر می‌توانیم چالش‌های اقتصادی را از سر راه خود برداریم اما در صورتی که این هماهنگی وجود نداشته باشد مشکلات سر جای خودش باقی می ماند.

وی تاکید کرد: کشور ما دارای ظرفیت‌های فراوانی است و ما با هماهنگی در داخل و استفاده از ظرفیت های خودمان می توانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل و فصل کنیم و نباید برای حل مشکلات اقتصادی کشور معطل بیگانگان بمانیم.

کد خبر: ۱۰۴٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha