۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
فعالیت شرکت آریان فولاد با ۲۰ درصد ظرفیت به علت قطعی مکرر برق
مدیرداخلی شرکت آریان فولاد خبر داد

فعالیت شرکت آریان فولاد با ۲۰ درصد ظرفیت به علت قطعی مکرر برق

قزوین- مدیر روابط عمومی و تضمین کیفیت شرکت نورد آریان فولاد گفت: قطع مکرر برق این واحد تولیدی باعث شده در حال حاضر با کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت و تولید داشته باشیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آریان فولاد، حمید وطن‌دوست، مدیر تضمین کیفیت و روابط عمومی شرکت نورد آریان فولاد با اشاره به شرایط سخت هموطنان در پیک پنجم ویروس کرونا اظهار داشت: با گذشت بیش از دو سال از شیوع و همه گیری ویروس کرونا در جهان و کشورمان، به نظر می رسد شرایط این روزهای کشور و مردم نسبت به دوره های گذشته بسیار سخت تر شده است.

وی افزود: بدون تردید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم یکی از بهترین و اثرگذارترین راهکارهای مبارزه با گسترش ویروس جهش یافته کروناست و در شرایط سخت کنونی که مدافعان سلامت علیرغم خستگی مفرط و کمبودها با احساس وظیفه در نجات جان بیماران همچنان در خط مقدم مبارزه با ویروس مرگبار کرونا قرار دارند ضرورت دارد تمام بخش های کشور در راستای مسئولیت اجتماعی با همه توان و ظرفیت در مبارزه با ویروس کرونا  و کمک به کادر درمان وارد عرصه شوند.

وطن دوست تصریح کرد: ریشه کن کردن ویروس کرونا  نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی و هم افزایی تمام بخش ها با یکدیگراست و خوشبختانه در استان با ایجاد این تعامل شاهد بسیج امکانات برای کمک به بیماران کرونایی هستیم.

مدیر روابط عمومی شرکت نورد آریان فولاد یادآورشد: مدیریت این شرکت تولیدی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی و به صورت کاملا داوطلبانه در کنار مردم  و کادر درمان بوده و از هیچ کمکی برای تضمین سلامت شهروندان دریغ نکرده است.

وی اظهارداشت: از شروع همه گیری ویروس کرونا مدیریت شرکت نورد آریان فولاد تمام ظرفیت خود را در راستای ادای وظیفه دینی، ملی، اخلاقی و اجتماعی و کمک به مسئولان و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی به کار گرفته و در خدمت رسانی آمادگی کامل دارد.

مدیر تضمین کیفیت شرکت آریان فولاد گفت:در حال حاضر جمع زیادی از بیماران کرونایی در تامین اکسیژن دچار مشکل و کمبود هستند لذا با توجه به ظرفیت های شرکت آریان فولاد همه امکانات را بکار گرفته ایم تا اکسیژن مورد نیاز بیمارستانها را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به همه شهروندان اعلام کرده ایم در هر نقطه استان که بیماران کرونایی برای تامین اکسیژن با مشکل و یا کمبودی مواجه هستند می توانند با مراجعه مستقیم به شرکت آریان فولاد واقع در محور بوئین زهرا به اشتهارد، اکسیژن مورد نیاز خود را به صورت کاملا رایگان تهیه کنند.

اکسیژن شرکت آریان فولاد با خلوص ۹۹ درصد ارائه می شود
وطن دوست با اعلام اینکه اکسیژن شرکت آریان فولاد از کیفیت بالا و خلوص ۹۹ درصدی برخوردار است و ما آمادگی داریم در صورت نیاز مراکز درمانی و بیمارستانها به اکسیژن این نیاز را به سرعت تامین کنیم.

وی گفت: این شرکت با داشتن تجهیزات لازم از جمله  تریلر و مخزن ۲۴ تنی آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی است و در حال حاضر روزانه حدود ۲۵ تن تولید اکسیژن این شرکت با نظارت مدیریت بحران استان در اختیار واحد های درمانی قرار می گیرد.

مدیر داخلی شرکت آریان فولاد یادآورشد: در این شرکت آمادگی داریم در صورت هماهنگی و فراهم شدن زیرساخت ها، اکسیژن مورد نیاز بیماران را در شهر بوئین زهرا نیز در اختیار بیماران کرونایی و بیمارستان این شهر قرار دهیم.

وطن دوست تصریح کرد: به منظور جلوگیری از توقف تولید محصول اکسیژن بخش های مختلف شرکت درحال فعالیت است و تامین اکسیژن بیماران کرونایی و واحد های درمانی تا عادی شدن شرایط از سوی شرکت آریان فولاد ادامه دارد.

وی یادآورشد: در زمان اعلام قرنطینه سراسری و تعطیل شدن کارخانه به دلیل پیک کرونا حقوق پرسنل به صورت کامل و در موعد مقرر پرداخت شده همچنین تجهیزات و مخازن نگهداری و تبدیل اکسیژن طبی به بیمارستان ولایت قزوین تحویل داده شد و چند محموله اکسیژن در برخی بیمارستان‌های استان و خارج استان بصورت رایگان تحویل داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فعالیت خیرخواهانه مدیریت شرکت آریان فولاد در دو سال گذشته گفت: یکی از نیازها در دوران کرونا تامین تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت بود که برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت و تامین ابزار هوشمند تحصیل این دانش آموزان اقدام به خرید تعدادی تبلت IPAD و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند شد.

آریان فولاد با ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت می کند
مدیر داخلی شرکت آریان فولاد گفت: قطع مکرر برق این واحد تولیدی که بیشتر از سایر واحدها بوده باعث شده در حال حاضر با کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت فعالیت و تولید داشته باشیم اما در این شرایط سخت و دشوار همواره تلاش کرده ایم کمترین آسیب به چرخه تولید و کارگران شرکت وارد شود.

وی افزود: با توجه به پیگیری اداره صمت استان از مدیریت برق منطقه ای زنجان درخواست کرده ایم برای ادامه خدمت رسانی شرکت آریان فولاد و پیشگیری از هر گونه وقفه در تامین اکسیژن واحد های درمانی و بیماران نیازمند، نسبت به تامین برق این واحد اقدام کرده و از قطع آن جلوگیری و یا میزان خاموشی را به حداقل برسانند.

وطن دوست اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان استان و برق منطقه ای زنجان و کاهش خاموشی ها روند تولید اکسیژن در شرایط حساس کنونی همچنان چون گذشته تداوم یافته و جان بیماران کرونایی به خطر نیفتد.

کد خبر: ۱۰۳٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha