۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
بهره برداری از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در آذربایجان شرقی طی سال ۹۸
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

بهره برداری از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در آذربایجان شرقی طی سال ۹۸

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از بهره برداری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در این استان طی سال ۹۸ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه های راه سازی و حمل و نقل جاده ای و ریلی متعددی همچون طرح ریلی میانه- بستان آباد در سال ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته با تلاش تمام مسئولان و مدیران و همراهی مردم از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در آذربایجان شرقی بهره برداری شد، گفت: این طرح ها در بخش‌های مختلف استان به سرانجام رسید که برخی از آنها، از سالیان گذشته شروع شده و به‌دلایلی متوقف شده بود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: پروژه‌های جدیدی در سال ۹۸ آغاز شد که برای عملیاتی شدن آنها پیگیری‌های جدی انجام خواهد شد و تلاش می کنیم در سال جدید نیز پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در استان به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه صادرات استان طی سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافت، ابراز داشت: در جنگ اقتصادی همراهی مردم و مشارکت فعال تولیدکنندگان بسیار مهم بود.

پورمحمدی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها، چرخ تولید در استان آذربایجان‌شرقی نه تنها متوقف نشده بلکه این استان از نظر ایجاد واحدهای تولیدی جدید و توسعه واحدهای موجود رتبه اول کشور را کسب کرد، گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت ها و پتانسیل های بالای اقتصادی و صنعتی دارد که از این پتانسیل ها در جهت توسعه منطقه استفاده خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی استان در روزهای اخیر خط تولید خود را تغییر داده‌اند تا بتوانند اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم همچون ماسک، ژل ضدعفونی و محلول های ضدعفونی را تولید کنند.

کد خبر: ۱۰٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha