۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
یک و نیم میلیون دلار عایق رطوبتی از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان عایق رطوبتی مرکزی

یک و نیم میلیون دلار عایق رطوبتی از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد

اراک-- رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان عایق رطوبتی استان مرکزی گفت: سال جاری ۵ هزار تن محموله عایق رطوبتی به ارزش یک میلیون و ۵۷۰ هزار دلار از این استان به خارج از کشور صادر شد.

 حمیدرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه انجمن صنفی تولیدکنندگان عایق رطوبتی استان مرکزی جایگاه انجمن ملی را ایفا می‌کند و نسبت به صیانت و حمایت منابع مشترک اعضا تلاش دارد، اظهار کرد: در شرایط تحریم، تورم و افزایش روزانه قیمت مواد اولیه، برخی واحدهای تولیدی از سوی سازمان محیط زیست به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 وی ادامه داد: متاسفانه پیگیری‌های متعدد انجمن تولیدکنندگان عایق در نشست های استانی و شهرستانی به منظور اجرای صحیح بخشنامه های پالایش زیست محیطی با توجه به فصلی بودن تولید عایق تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

 شفیعی خاطرنشان کرد: رشد تصاعدی کرایه حمل و نقل کالا چالش‌های را ایجاد کرده است. و این موضوع موجب از دست رفتن مشتریان عایق دلیجان در بازار شده، و برای صنعت عایق شهرستان دلیجان زنگ خطر است.

 وی در پایان در مورد صادرات محصولات عایق رطوبتی گفت: سال جاری ۵ هزار تن محموله عایق رطوبتی به ارزش یک میلیون و ۵۷۰ هزار دلار از این استان به خرج کشور از جمله افغانستان، پاکستان، عراق و... صادر شده است.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha