«میکروموبیلیتی» راهکار سبز آینده سیستم حمل و نقل شهری| رشد زیر ساختهای شارژ جابجایی بسیار خرد
«بازار» گزارش می دهد

«میکروموبیلیتی» راهکار سبز آینده سیستم حمل و نقل شهری| رشد زیر ساختهای شارژ جابجایی بسیار خرد

با توجه به اینکه دولتها دراندیشه کاهش آلودگی ناشی از حمل و نقل شهری هستند انتظار میرود بازار زیر ساختهای جابجایی بسیار خرد یا میکرو موبیلیتی با رشد همراه باشد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: «یاهو فاینانس» در گزارشی به میزان رشد بازار جابجایی بسیار خرد یا میکرو موبیلیتی پرداخته است: افزایش سرمایه گذاری باعث رشد صنعت زیرساخت های جابجایی بسیار خرد (میکرو موبیلیتی Micro-mobility) در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۸-می شود.

انتظار می رود حجم بازار زیرساخت های شارژ میکرو موبیلیتی جهانی تا سال ۲۰۲۸ به ۱۶.۶۴ میلیارد دلار برسد و از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸، ۲۳.۴ درصد رشد مرکب سالانه را به ثبت برساند. انتظار می رود آگاهی روزافزون در مورد شیوه های حمل و نقل سبز باعث پذیرش این نوع حمل و نقل در سراسر جهان شود.. در نتیجه، انتظار می رود این امر در طول دوره پیش بینی فرصت های رشد را برای بازار ایجاد کند.

انتظار می رود که استفاده روزافزون از اسکوترهای الکتریکی و دوچرخه های الکتریکی برای کاهش ردپای زیست محیطی و بهبود روش حمل و نقل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شود. استارتاپ های متعدد در سراسر جهان سرمایه گذاری خطرپذیر را افزایش داده و در نتیجه فرصت های رشد را برای بازار ایجاد کرده اند

امروزه به دلیل افزایش آگاهی در مورد بهداشت، جابجایی بسیار خرد بر حمل و نقل عمومی ترجیح داده می شود. علاوه بر این، با افزایش شلوغی در شهرهای شهری، مصرف کنندگان بر استفاده از دوچرخه های الکتریکی اشتراکی تمرکز می کنند. انتظار می رود که افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای این وع جابجایی باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شده مذکور شود.

با توجه به اینکه شهرهای سراسر جهان در حال افزایش تمرکز بر حل بحران حمل و نقل خود هستند، در حالی که نگرانی ها در مورد انتشار گازهای گلخانه ای افزایش یافته است، میکرو موبیلیتی به عنوان یک جایگزین کارآمد برای حمل و نقل عمومی در حال ظهور است. انتظار می رود که استفاده روزافزون از اسکوترهای الکتریکی و دوچرخه های الکتریکی برای کاهش ردپای زیست محیطی و بهبود روش حمل و نقل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی شود. استارتاپ های متعدد در سراسر جهان سرمایه گذاری خطرپذیر را افزایش داده و در نتیجه فرصت های رشد را برای بازار ایجاد کرده اند.

در عین حال که انتظار می رود شیوع همه گیری کووید -۱۹ این بازار را تحت تأثیر منفی قرار دهد.چراکه با توجه به کاهش تعداد مسافران، کیلومترها از آغاز بیماری همه گیر COVID-۱۹ در سراسر جهان تقریبا  ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته ، که در پی این امر استفاده از زیرساخت های شارژ میکرو موبیل هم به طور چشمگیری کم شده است. با این حال، انتظار می رود بازار به دلیل افزایش آگاهی در مورد فاصله گذاری اجتماعی و سهولت دسترسی از طریق حمل و نقل خرد، به بهبودی پس از همه گیری برسد.

توسعه زیرساختهای شارژ میکرو موبیلیتی
تعداد زیادی از شرکتهای در حوزه جابجایی بسیار خرد بر پیاده سازی سیستمهای اشتراکی برای اسکوترهای الکتریکی در متمرکز شده اند. در نتیجه، انتظار می رود این امر باعث رشد بخش اسکوترهای الکتریکی شود.

همچنین انتظار می رود بخش بی سیم شاهد رشد قابل توجهی در طول دوره پیش بینی شده باشد. اسکوترهای الکترونیکی و کاربران دوچرخه های الکترونیکی بر استفاده از ایستگاه های شارژ با انرژی خورشیدی تمرکز کرده اند. علاوه بر این، ساختمان های مختلف با پنل های خورشیدی می توانند باتری خودرو را از طریق این ایستگاه ها شارژ کنند. انتظار می رود شهرهای هوشمند و ابتکارات محل کار هوشمند در سراسر جهان باعث ایجاد آگاهی در بین مشتریان جابجایی میکروموبیلیتی شود. در نتیجه، انتظار می رود که این امر فرصت رشد را برای بخش مسکونی در دوره پیش بینی ایجاد کند.

کد خبر: ۱۰۲٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha