۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
 ۳.۵۸ میلیارد دلار سهم بازار مدیریت هویت بلاک چین تا سال ۲۰۲۵
احراز هویت امن تحقق می یابد

۳.۵۸ میلیارد دلار سهم بازار مدیریت هویت بلاک چین تا سال ۲۰۲۵

احراز هویت به شکلی امن برای افراد از مسایل مهم دنیای فناوری به شمار می رود؛ درحالی که بلاک چین می تواند راهکاری امن در این زمینه در اختیار ذینفعان قرار دهد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: کوین تلگراف در تازه ترین گزارش خود به رشد بازار مدیریت هویت بلاک چین پرداخته است: پیش بینی جدیدی برای بازار جهانی مدیریت هویت بلاک چین منتشر شده که در سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ با رشد سالانه ۷۱ درصدی رشد می کند.گزارش جدید در مورد امکان ادغام راه حل های مدیریت هویت بلاک چین در بخش های مختلف ، رشد قوی بازار جهانی آن را با نرخ سالانه مرکب نزدیک به ۷۱ درصد پیش بینی کرده است.

این گزارش پیش بینی های خود را بر اساس مطالعه ای که به بخش های مختلف تقسیم می شود - مانند دولت ، مراقبت های بهداشتی ، بانکداری ، خدمات مالی و بیمه ، جغرافیا و برنامه های کاربردی ، ارائه می دهد. این گزارش توسط ارائه دهنده راه حل تحقیقات بازار ReportLinker در لیون منتشر شده است.

بر اساس تجزیه و تحلیل چندین فروشنده موجود در بازار مدیریت هویت بلاک چین - Accenture ، Amazon ، Bitfury Group ، Civic Technologies و سایر - این گزارش پیش بینی می کند که کل بازار جهانی  ۳.۵۸میلیارد دلار بین ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ رشد کند.

پیش بینی جدیدی برای بازار جهانی مدیریت هویت بلاک چین منتشر شده که در سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ با رشد سالانه ۷۱ درصدی رشد می کند

فرض اساسی این مطالعه این است که بازار مدیریت هویت بلاک چین همچنان گسترش می یابد زیرا گسترش خدمات آنلاین و ابری و دیجیتالی شدن به طور گسترده ای به سرعت ادامه می یابد. همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش کرده بود ، تقاضا برای راه حل های احراز هویت کارآمدتر ، غیر متمرکز و با رعایت حریم خصوصی در طیف وسیعی از بخش های مختلف ، از خدمات عمومی گرفته تا شبکه های زنجیره ای تدارکات و تأمین و تا پوشیدنی های مصرف کننده و سایر دستگاه های هوشمند ، ایجاد شده است.

با افزایش دیجیتالی شدن ، یک نوع تأیید هویت امن برای دسترسی به خدمات اساسی - عمومی و خصوصی - به صورت آنلاین به سرعت به یک نیاز اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. برخی تا آنجا پیش رفته اند که استدلال می کنند حفظ هویت دیجیتالی حفظ حریم خصوصی باید به عنوان یک حق اساسی برای همه شناخته شود.

در کنار آن ، با توجه به میزان کاربران جهانی شبکه های اجتماعی در حال حاضر از مرز ۳.۸ میلیارد ، برخی از حامیان استدلال می کنند که بلاک چین تنها راه حل احراز هویت کافی و عادلانه را ارائه می دهد که می تواند این کاربران را در برابر تهدیدهایی مانند سرقت اطلاعات و سوء استفاده از حریم خصوصی محافظت کند.

در اوایل ماه جاری ، ویتالیک بوترین ، بنیانگذار و توسعه دهنده اتریوم ، چشم انداز خود را در مورد آینده شبکه اتریوم در طیف وسیعی از برنامه های غیر مالی ارائه کرد ، و حوزه هایی را که شامل رسانه های اجتماعی غیر متمرکز و تأیید و گواهی هویت می شد ، مشخص کرد.

کد خبر: ۱۰۱٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha