۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
ایرادات فنی برانکو ۲۰۲۱ پاشنه آشیل شد
مشکل کیفی این بار برای محصول تازه وارد فورد

ایرادات فنی برانکو ۲۰۲۱ پاشنه آشیل شد

مالک یک دستگاه فورد برانکو ۲۰۲۱ که کمتر از یک ماه این خودرو را تحویل گرفته، با ایراد کیفی سقف پارچه‌ای مواجه شده است، مشکلات این خودرو به عنوان پاشنه آشیل فورد در بازار تلقی خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: خودرو فورد برانکو یکی از محصولات جدید شرکت خودروسازی فورد محسوب می‌شود که رقیب جدی جیپ رانگلر در بازار است. این خودرو در هفته‌های نخست ورود به بازار با چالش‌های جدی کیفی مواجه شده که از سوی مالکان شکایاتی به فورد اعلام شده است.

یکی از مالکان برانکو که کمتر از یک ماه است این خودرو را تحویل گرفته، اعلام کرده است؛ سقف پارچه‌ای خودرو از سمت راننده دچارش سایش شده است. همچنین این اتفاق برای سمت شاگر نیز رخ داده است. مالک خودرو زمان مراجعه به نمایندگی فورد توضیحی برای این موضوع خواسته بود که تاکنون پاسخی در رابطه با این ایراد فنی دریافت نکرده است.

ایرادات فنی برانکو ۲۰۲۱ پاشنه آشیل شد

براساس تحقیقات اولیه مالک خودرو، به نظر می رسد دلیل سایش یا نازک شدن به علت اثابت تیکه پلاستیکی با قسمت پارچه‌ای در زمان جمع شدن یا شست‌شود باشد. ظاهرا قسمت‌های نرم سقف که در فرآیند جمع شدن، محکم‌تر جمع شود این ایراد رخ خواهد داد. گفتنی است که این مساله برای خودروهای مجهز به سقف نرم رخ داده است.

هرچند که مالکان دیگر این خودرو ۶۳هزار دلاری که مجهز به سقف سخت(سقف فلزی معمولی) است، در کیفیت رنگ و مواد اولیه توام با تولید صدای اضافی در زمان حرکت شکایت‌ها را به نمایندگی مربوطه ارسال کردند اما مساله سایش در سقف‌های نرم این بار به صورت گسترده‌تر در سقف‌های فلزی رخ داده است.

البته ایرادات فنی برانکو فقط به سقف منوط نشده بلکه در قسمت پنل جلویی خودرو در زمان حرکت به ویژه مسیرهای ناهموار صدای غیرعادی تولید می‌شود. مالکان خودروها صدای پنل و سقف این خودرو را پاشنه آشیل فورد معرفی کرده که در فروش‌ آن تاثیر منفی دارد.  شرکت خودروسازی فورد تاکنون به شکایت مشتریان در خصوص کیفیت برانکو پاسخی نداده و باید منتظر بود تا دلیل قانع کننده‌ای برای این مساله ارائه دهد.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha