۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
موافقت کمیسیون صنایع مجلس با عرضه خودرو در تالار نقره ای
به میزبانی بورس کالا رقم می خورد؛

موافقت کمیسیون صنایع مجلس با عرضه خودرو در تالار نقره ای

چنانچه خودرو در بورس عرضه شود و بازار خودرو جایگاه خود را به عنوان بازاری برای سرمایه گذاری در بین مردم از دست دهد، در آینده ای نزدیک شاهد تنظیم شدن عرضه و تقاضای بازار خودرو خواهیم بود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، نماینده مردم فسا در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که از ابتدای مجلس یازدهم شورای اسلامی، کمیسیون صنایع و معادن مخالفت خود را با قیمت گذاری دستوری بارها اعلام کرده است، گفت: این موضوع بارها مورد بحث و بررسی قرار گرفته زیرا با وارد شدن خودرو در بورس کالا قیمت عرضه و تقاضا خود به خود تنظیم می شود.

حجت الله فیروزی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در سال های آتی، اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر بسیاری از مسئولان در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبات در این بازار ایجاد شده و  به طور حتم با آموزش و فرهنگ سازی نسبت به توانمندی سهامداران، انتظار می رود شرایط بازار هر چه بیشتر رو به بهبودی حرکت کند.

نماینده مردم فسا افزود: صداقت و ارائه اطلاعات واقعی و درست از جمله ساز و کارهای اصلی برای این حوزه خواهد بود زیرا مردم با اعتماد وارد آن شده و سرمایه های خود را در این بازار سرمایه گذاری می کنند.

او یادآور شد؛ مسئولان این حوزه تخصصی، باید ضمن اطمینان بخشی به سرمایه گذاران، زمینه را برای ارائه اطلاعات شفاف فراهم کرده تا کسی دچار ضرر و زیان ناشی از نبود اطلاعات کافی نشود.

کد خبر: ۱۰۱٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha