۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تعطیلی فروشگاه‌های اقلام ضروری مازندران در روز اول عید
رئیس سازمان صمت مازندران خبر داد:

تعطیلی فروشگاه‌های اقلام ضروری مازندران در روز اول عید

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فروشگاه های اقلام ضروری مردم در استان فقط روز اول عید تعطیل است و باقی روزها به خدمات می پردازند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه ستاد مقابله با کرونا مازندران در محل استانداری با بیان اینکه تمیهدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در شرایط خاص اندیشیده شده است، افزود: تمام فروشگاه هایی که کالاهای مورد نیاز مردم را تامین می کنند غیر از اول فروردین در مابقی ایام باز هستند.

وی افزود: مردم برای تامین اقلام نگران نباشد و به بازارها هجوم نیاورنند و به اندازه نیازشان خرید کنند زیرا در کشور ما تمام کالاهای مورد نیاز وجود دارد و کمبودی نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه دو تا سه برابر سال های قبل کالاهای اسای در استان تامین شده است، افرود: سال قبل دو هزار تن شکر در مازندران توزیع شد که این میزان در سال جاری به بیش از چهار هزار تن رسیده است.

قوانلو با بیان اینکه در چند روز باقی مانده به عید بازارها به صورت یک روز درمیان و به صورت و زوج و فرد باز و دایر بوده است، اظهار داشت:مردم به اندازه نیاز و ضرورت در بازار حضور پیدا کنند زیرا یکی از محل های شیوع کرونا تجمع مردم در بازار است.

وی از مردم خواست تا خریدهای خود را مدیریت کنند زیرا نیازی نیست تمام خریدها را یکجا داشته باشند و اقلام به وفور و اشباع در بازار وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان استقبال چندانی از بازار شب عید صورت نگرفته است در عین حال تصریح کرد: ما هیچ کمبودی از نظر کالا در بازار استان نداریم.

کد خبر: ۱۰٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha