۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
واحدهای تولید شیرینی های محلی ایلام نیازمند تسهیلات هستند
یک تولیدکننده شیرینی های محلی در ایلام:

واحدهای تولید شیرینی های محلی ایلام نیازمند تسهیلات هستند

ایلام- موسوی، یک تولیدکننده شیرینی های محلی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی شیرینی محلی در استان، گفت: واحدهای تولیدی شیرینی های محلی ایلام نیازمند تسهیلات هستند.

قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مشاغلی که مشتریانی بسیاری دارد، شغل شیرینی پزی محلی است، در استان ایلام شیرینی های محلی زیادی وجود دارد و بر همین اساس کارگاه های تولیدی شیرینی محلی راه اندازی شده است.

وی گفت: بنده در شهر ایلام دارای کارگاه تولیدی شیرینی محلی هستم و کیفیت بالای محصولات باعث استقبال مردم از این نوع شیرینی ها مثل نان برنجی، بژی برساق و...شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نزدیک ۸ سال است که در این حرفه فعالیت دارم، قبلا در داخل خانه به صورت خانگی کار می کردیم اما اکنون فعالیت ها به صورت یک واحد تولیدی گسترش یافته است.

موسوی عنوان کرد: از همان روز اول تولید، کیفیت را مبنای تولید شیرینی های محلی قرار داده ایم.

موسوی عنوان کرد: تولید این واحد شامل نان برنجی، نان خرمایی، نان شکری، کاک، بژی برساق، کله کنجد است و در حال حاضر نیز چهار نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند. 

وی گفت: این کارگاه تولیدی اولین تولید کننده نان برنجی و نان خرمایی در استان ایلام است، درخواستی که از مسئولان داریم اینکه تسهیلاتی را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم کارگاه را گسترش دهیم تا جوانان زیادی در این کارگاه و حرفه مشغول به کار شوند.

کد خبر: ۱۰۰٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha