۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
تکمیل واکسیناسیون بالای ۵۰ سال استان بوشهر در هفته اول مرداد/ استقبال مردم از واکسن کووبرکت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

تکمیل واکسیناسیون بالای ۵۰ سال استان بوشهر در هفته اول مرداد/ استقبال مردم از واکسن کووبرکت

بوشهر- کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تکمیل واکسیناسیون بالای ۵۰ سال استان بوشهر در هفته اول مرداد خبر داد و گفت: استقبال مردم از واکسن ایرانی کووبرکت بسیار خوب است.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در استان بوشهر اظهار داشت: سرعت انجام واکسیناسیون در استان بوشهر بسیار خوب بوده و اکنون روزانه ۱۰ الی ۱۱ هزار نفر در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در استان از سرعت بالایی برخوردار است و انتظار داریم در هفته اول مرداد شاهد تکمیل واکسیناسیون ۵۰ سال به بالا در استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر واکسن چینی سینوفارم و واکسن ایرانی کووبرکت برای افراد بالای ۵۰ سال تزریق می‌شود که استقبال از واکسن ایرانی بسیار خوب است و مردم تقاضای خوبی برای دریافت این واکسن داشته‌اند.

کشمیری در ارتباط با میزان بالای ابتلا به بیماری کرونا نیز گفت: متاسفانه شاهد کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان هستیم و با توجه به سرایت‌پذیری بالای سوش هندی(دلتا)، باید سطح رعایت پروتکل‌ها بیشتر شود.

وی ابراز داشت: واکسیناسیون با شتاب خوبی صورت می‌گیرد ولی در کنار آن و تا زمان کنترل کامل بیماری، باید همه مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند.

کد خبر: ۱۰۰٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha