۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
۲۵ درصد از گواهی اسناد خزانه در استان سمنان صادر شد
مدیرکل اقتصاد و دارایی سمنان:

۲۵ درصد از گواهی اسناد خزانه در استان سمنان صادر شد

سمنان - مدیرکل اقتصاد و دارایی سمنان گفت: از کل مبلغ مصوب اسناد خزانه اسلامی ۲۵ درصد از گواهی اسناد خزانه در استان صادرشده است.

امیر خلیلی خواه در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه ۸۰ دستگاه اجرایی تابع بودجه استانی در استان سمنان وجود دارد، اظهار داشت: از محل منابع تأمین اعتبارات تاکنون ۲۵ درصد از گواهی اسناد خزانه استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه آخرین‌مهلت جذب اسناد مربوطه تا پایان تیرماه سال ۹۹ خواهد بود، تصریح کرد: در راستای اجرای ماده یک قانون رفع موانع تولید رقابت­‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تا پایان بهمن‌ماه سال جاری گزارش بدهی و مطالبات دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی سمنان بیان کرد: ۷۴ دستگاه اجرایی استان اعم از ادارات، مؤسسات دولتی، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در قالب ۱۰۰ مورد از محل منابع داخلی و بودجه عمومی در سامانه بدهی و مطالبات (سماد) ثبت و بارگذاری شده است.

خلیلی خواه با تأکید بر اینکه وصول این مطالبات در اولویت نخست قرار دارد، اضافه کرد: جذب تمام اسناد خزانه نیز از دیگر سیاست‌هایی است که در استان سمنان پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha