۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
۴ میلیون دستکش تحویل اتحادیه داروخانه‌های زنجان شد
استاندار زنجان:

۴ میلیون دستکش تحویل اتحادیه داروخانه‌های زنجان شد

زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه چهار میلیون دستکش تحویل اتحادیه داروخانه‌های زنجان شد، روند توزیع از طرف دستگاه‌های ذی‌ربط باید به خوبی رصد شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مردم برای قطع زنجیره بیماری کرونا باید در خانه بمانند، گفت: همه باید با همت هم زنجیره این بیماری را قطع کنیم تا طی هفته های آینده شاهد روزهای خوبی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار جفت دستکش لاتکس در انبار اتحادیه دارو سازی زنجان داریم، اظهار کرد: باید هر چه زودتر این اقلام بهداشتی توزیع شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه روزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد دستکش یکبار مصرف در استان تولید می شود، ابراز کرد: چهار میلیون دستکش تحویل اتحادیه داروخانه ها شده و باید به خوبی توزیع شود.

حقیقی ابراز کرد: خوشبختانه به وفور دستکش و ماسک در زنجان وجود دارد و تمام داروخانه ها باید در عرضه اقلام بهداشتی به مردم مدیریت لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مردم درخواست می‌شود سفر نکنند و برای ریشه کنی این بیماری دست دولت را بگیرند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس بسیج شدند، تصریح کرد:  پلیس به هیچ عنوان اجازه ورود خودرو و مسافران غیر بومی به داخل شهرها را نمی‌دهد و مردم با خانه ماندن خود به ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

حقیقی گفت: بازدید تنها معطوف به مراکز تولید اقلام بهداشتی نیست بلکه بازدید از انبار داروسازی استان هم به جد نظارت و بازرسی می شود.

کد خبر: ۱۰٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha