۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
«ولوو» به دنبال توسعه کراس اوورها
ریچارج شما را به آینده می‌برد

«ولوو» به دنبال توسعه کراس اوورها

ریچارج کانسپتی جدید از شرکت خودروسازی ولوو است که در کلاس کراس اوور با قوای الکتریکی و طراحی به روز، به زودی وارد خط تولید خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی شرکت خودروسازی ولوو از یک محصول جدید در سبک کانسپت به نام ریچارج رونمایی کرده است. این خودرو کانسپت در کلاس کراس اوور با طراحی و ظاهر جذاب، نشان از تغییر سبک طراحی ولوو برای خودروهای سواری دارد. طراحی ریچارج برگرفته از شعار این خودروساز تحت عنوان «کمتر اما بهتر» است. با طراحی بسیار ساده و حذف ظاهر شلوغ به سمت یک ظاهر و بدنه مینیمال اما کاربردی حرکت کرده است. به عنوان مثال، در نمای جلو، باتوجه به برقی بودن این مدل، جلوپنجره حذف شده و جای خود را به قطعه‌ی دکوراتیو و مسطح همانند داده که لوگو VOLVO به صورت نوارنی بر روی آن نقش بسته است. یا در نمای جانبی خط برجسته و بارز شخصیتی ولوو و حذف دستگیره‌های خودرو در کنار خط شانه بلند و کشیده‌ی که در امتداد طولی خودرو حرکت داشته ضمن تاکید بر سادگی و مدرن بودن، به تناسبات بهتر و تمایز بیشتر استایل کلی خودرو کمک شایانی کرده است.

«ولوو» به دنبال توسعه کراس اوورها

سبک بازشو خاص درها هرچند اتفاق جدیدی نیست، اما با ورود به داخل کابین و در هماهنگی با استایل بدنه، شاهد یک طراحی ساده و مدرن هستیم. نمایشگر ۱۵ اینچی کنسول میانی و در قسمت جلوآمپر هم یک صفحه نمایش دیگر اطلاعات لازم را به راننده منتقل می‌کند. طراحی چهار صندلی مجزا که توسط کنسول میانی از هم جدا می‌شوند در کنار فرم پارتیشن مانند، طرفین هر صندلی حسی همانند کابین هواپیماهای لوکس مسافرتی را در بیننده القا می‌کند. حذف کامل دسته دنده و کلیدهای فیزیکی نمایی آینده گرانه و متمایز را در مقابل دید بیننده به نمایش می‌گذارد.

«ولوو» به دنبال توسعه کراس اوورها

وجود یک سقف یک تکه پانوراما علاوه بر بزرگتر جلو دادن فضای کابین، این روزها به شدت مورد توجه مشتریان خودروهای اینچینی است. شرکت خودروسازی ولوو در حال حاضر هیچ جزئیات فنی از قوای محرکه برقی این مدل را منتشر نکرده ولی باتوجه به استفاده از پلتفرم جدید به‌کار رفته برای این کانسپت، به نظر می‌رسد ولوو به دنبال توسعه محصولات الکتریکی و کراس اوور است که باید انتظار رقابت جدی میان این خودروساز سوئدی با سایر خودروسازان مطرح را داشت.

کد خبر: ۱۰۰٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha