۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
تخصیص ۵۷۵ میلیارد تومان برای تامین آب شرب و کشاورزی خوزستان
رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد

تخصیص ۵۷۵ میلیارد تومان برای تامین آب شرب و کشاورزی خوزستان

حاجتی، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از تخصیص ۵۷۵ میلیارد تومان از محل منابع این سازمان برای کمک به تامین آب شرب و کشاورزی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، از تخصیص ۵۷۵ میلیارد تومان برای مدیریت خشکسالی و جبران کمبود منابع آب استان خوزستان خبر داد و گفت: این پرداخت از محل منابع سازمان به مبلغ ۱۱۱۵ میلیارد تومان طبق مصوبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ انجام شده و ۵۰ درصد این مبلغ شب گذشته واریز شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه پنجاه درصد اعتبارات مصوبه هیات وزیران به مبلغ ۵۷۵ میلیارد تومان پرداخت شد، افزود: با توجه به وضعیت خشکسالی و تنش‌های آبی این استان از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به دستگاه‌های اجرایی پرداخت کرد.

حاجتی تصریح کرد: این مبلغ به منظور کاهش اثرات خشکسالی و آبرسانی به عشایر و روستاییان، مقابله با تنش آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی، لایروبی کانال‌ها از محل بودجه تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری این سازمان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها اظهار کرد:  امیدوارم با تزریق این مبلغ شاهد کاهش مشکلات ناشی از کم آبی شهروندان عزیز این استان باشیم و مطمئنا ۵۰ درصد باقیمانده نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود تا مسئولان استانی نسبت به انجام سریعتر وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

کد خبر: ۹۹٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha