۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
ردپای امضاهای طلایی در واردات برنج
عضو هیئت رئیسه مجلس به بازار خبر داد

ردپای امضاهای طلایی در واردات برنج

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کشاورزان ما در شمال ایران انتقاداتی به واردات برنج دارند این در حالی است که برخی امضاهای طلایی در این بخش هم مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار ضمن انتقاد از عدم حمایت از تولید محصول گندم در استان های جنوبی از سوی مسئولین اظهار داشت: این در حالی است که برخی می کوشند در زمینه واردات در این بخش به برخی از آقازاده ها و افراد سیاسی نزدیک به دولت مجوز واردات بدهند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این مشکلات هم در تولید برنج هم دیده می شود لذا در حال حاضر کشاورزان ما در شمال ایران انتقاداتی به واردات برنج دارند این در حالی است که برخی امضاهای طلایی در این بخش هم مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده آماری را در سه سال گذشته در رابطه با واردات برنج مطالعه می کردم و مطلع شدم که برخی به اندازه دو سال نیاز کشور برنج به کشور وارد کرده بودند لذا این موارد نشان می دهد که ارزی که باید برای تامین کالای اساسی و دارو در نظر گرفته شود به یک عده افراد رانت خوار و سودجو تحویل داده شده است.

وی تاکید کرد: در رویکرد فعلی دولت و وزارت جهاد کشاورزی هم کشاورزان را ناامید می کنیم و هم از سویی ظرفیت های تولیدی آن را در بخش کشاورزی از بین می بریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر از محصول برنج حمایت درستی نشود و برخی به واردات تن دهند همین محصول برنج را هم از دست خواهیم داد و در این زمینه هم دچار چالش خواهیم شد.

کد خبر: ۹۹٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha