۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
فرود نمایشی هواپیما در سقز | فرودگاه نیمه تمام افتتاح می‌شود
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

فرود نمایشی هواپیما در سقز | فرودگاه نیمه تمام افتتاح می‌شود

سنندج– نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از فرود نمایشی هواپیما در فرودگاه نیمه کاره شهرستان سقز و در قالب یک کار نمایشی از سوی دولتی‌ها در کردستان انتقاد کرد.

بهزاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تلاش عجیب دولتمردان کردستانی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، بیان کرد: خبر غیر منتظره فرود نمایشی هواپیما نه تنها نشانه پایان‌ عملیات ساخت فرودگاه بسیار مهم سقز نیست بلکه متاسفانه نشانه ای بسیار نگران کننده از ادامه رویه افتتاحیه های زود هنگام محسوب می شود که سابقا نیز متاسفانه در سدهای چراغ ویس سقز و عباس آباد بانه اتفاق افتاد و باعث حذف ردیف بودجه آنها شد و نواقص جدیشان باعث شده نه تنها مردم از نعمت وجود آنها بر خوردار نشوند بلکه عامل بروز مشکلات مضاعف و به معضل تبدیل شده اند و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: جای تاسف است که بسیاری از مدیران دولت روحانی در کردستان قدر فرصت خدمتگزاری در چند سال تصدی بالاترین پست های اجرایی استان را ندانستند و تنها به فکر سیاسی بازی و تامین منافع مثلث و ‌مربع های قدرت استان بودند و اکنون دست پاچه شده و برای جبران کم کاری های صورت گرفته سعی در ماله کشی بر ضعف های دولت بی تدبیر و ناامید را دارند.

پرواز نمایشی در فرودگاه نیمه تمام سقز بدون زیرساخت لازم
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار کردستان، عنوان کرد: فرود نمایشی هواپیما در فرودگاه نیمه کاره سقز به راستی توهین به شعور مردم کردستان است و متاسفانه این اقدام مدیر ارشد دولت روحانی در کردستان طی چند روز گذشته نیز سابقه داشته است.

رحیمی  با اشاره به کمبودهای جدی فرودگاه سقز در بخش های مختلف، اظهار کرد: چه کسی بعد از افتتاح فرودگاه در عیدقربان پاسخگوی تکمیل دیوار پیرامونی، جابجایی دکل های برق فشار قوی، تکمیل ساختمان های تاسیسات برق و آب، ساختمان نگهبانی و اطلاعات ورودی، مطالبات پیمانکاران، محوطه سازی و تامین روشنایی باند، استقرار برج مراقبت و چند ابنیه مورد نیاز و ضروری دیگر است.

وی با اشاره به هیاهوی دولتی ها در کردستان برای افتتاح فرودگاه سقز، یادآور شد: سوال این است که با کدام شرکت هواپیمایی و آژانس مسافرتی قرار داد بسته شده است که روز بعد از افتتاح مردم عادی بتوانند از خدمات فرودگاه استفاده و بلیط رفت و برگشت تهیه کنند.

افتتاح شتاب زده جاده نیمه تمام سنندج – مریوان باعث مرگ سه نفر شد
این نماینده مجلس بیان کرد: کدام فراخوان را برای جذب و به کارگیری نیروی انسانی متخصص و خدماتی و اداری انجام داده اید و یا شاید باز هم نیروهای ستادی و نور چشمی خود را قالب می کنید و حق جوانان سقز را پایمال می کنید و این فرصت اشتغال را به حیاط خلوت خویش تبدیل می کنید.

رحیمی به اقدامات شتاب زده دولت در افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: جاده جایگزین سقز- مریوان را شتابزده و بدون پیش بینی دور برگردان استاندارد یا پل روگذر یا زیر گذر زیر بار ترافیک برده و به قتل گاه تبدیل شد همچنین متاسفانه به دلیل همین بی تدبیری ها از سوی مدیران ارشد دولت روحانی در کردستان سه روز قبل در جاده جدید و نیمه تمام افتتاح شده سنندج - مریوان نیز تصادف دلخراشی روی داد و باعث فوت سه نفر از هم استانی های عزیز از جمله هنرمند برجسته کردستانی جعفر زلکه ای شد.

وی ضمن اشاره به افتتاح زودهنگام فرودگاه نیمه تمام سقز، عنوان کرد: من به عنوان وکیل مردم نجیب سقز و بانه اعلام می کنم که این افتتاح فرودگاه نمایشی بوده و این اقدام توهین به شعور موکلین ام می دانم و بابت عدم بهره برداری واقعی و روان سازی پرواز و سفر از این فرودگاه، متاسف بوده و حضور و همراهی مدیران استانی و شهرستانی در این افتتاح را خیانت در حق مردم سقز می دانم و در آینده بابت تاخیر در روند بهره برداری باید پاسخگو باشند.

کد خبر: ۹۹٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha