۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۷ قرار داد واگذاری زمین به علت راکد ماندن پروژه فسخ شد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۷ قرار داد واگذاری زمین به علت راکد ماندن پروژه فسخ شد

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در راستای تعیین و تکلیف قراردادهای راکد مستقر در شهرک های صنعتی قزوین ۷ قرار داد واگذاری زمین به علت راکد ماندن پروژه فسخ شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: در راستای فعال سازی قراردادهای راکد  مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان با برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک ایران برگزار شده در مجموع ۲۱ پرونده قرارداد واگذاری راکد و ناقص تعهدات قراردادی مورد بررسی حقوقی قرار گرفت.

وی با اشاره به مهلت اعطا شده به سرمایه گذاران اظهار داشت: ۱۴ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که زمان مقرر آنها برای ساخت و اجرای طرح‌های تولیدی خود به پایان رسیده بود، برای اجرای تعهدات قراردادیشان در اراضی واگذار شده مهلت دوباره گرفتند و این سرمایه گذاران با ارایه دلایل خود در عدم اقدام برای اجرا و احداث واحدهای تولیدی مورد نظر، درخواست مهلت دوباره برای اجرای طرح های خود را داشتند.

رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه افزود: از ۲۱ پرونده بررسی شده، ۷ مورد به فسخ قطعی منجر شده و یک و نیم هکتار از اراضی راکد صنعتی شهرکهای تقاضامحور آزادسازی و خلع ید شده و در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار و یا در مرحله واگذاری است.

خانپور یادآور شد: در صورت عدم اجرای تعهدات از سوی سرمایه گذاران در مهلت تعیین شده، اراضی واگذار شده پس از سیر مراحل قانونی بازپس گرفته شده و قراردادهای منعقد شده آنان با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین فسخ می شود.

کد خبر: ۹۹٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha