۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مشاوره تخصصی در زمینه‌ صنعت سرب و روی به مدیران زنجانی ارائه می شود
مدیرعامل شرکت فراوری مواد معدنی ایران:

مشاوره تخصصی در زمینه‌ صنعت سرب و روی به مدیران زنجانی ارائه می شود

زنجان- علاماتی، مدیرعامل شرکت فراوری مواد معدنی ایران ضمن انتقاد از عملکرد ادارات برق، گاز و دارایی زنجان، گفت: در زمینه‌ صنعت سرب و روی به مدیران این استان مشاوره تخصصی ارائه می شود.

حمید علاماتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مدیران استانی بارها در رابطه با کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها می‌گویند این دستور از بالاست و در اختیار ما نیست،گفت: در دوره‌ مدیریتی همه‌ ما پیش آمده که یک کارمند ساده سازمان، اشکال بخشنامه‌ای را برای مدیر گوشزد کند و بگوید فلان قسمت این بخشنامه یا ابلاغیه دارای اشکال است و اگر رفع شود بهتر می‌شود.

وی اظهار کرد: صنایعی مثل فولاد، مس، پتروشیمی  به طور مستقیم وابسته به دولت هستند و مواد اولیه آنها را دولت تعیین می‌کند و به طریق اولی همواره حمایت می‌شوند ولی سرمایه‌گذاری در صنایع سرب و روی در کل غیر دولتی است و با کارخانجات بزرگ دولتی که همواره حمایت می‌شوند خیلی فرق دارد.

مدیرعامل شرکت فراوری مواد معدنی ایران گفت: از آنجایی که قیمت گذاری در بازار سرب و روی دست ما نیست و قیمت ماده معدنی ما و تعیین نرخ آن نیز دست دولت است، طبیعی است که این رابطه حمایتی نخواهد بود.

وی افزود: تصمیم گیری در رابطه با افزایش قیمت گاز تصمیم درستی نبود و ما از مدیر عامل شرکت گاز استان می‌خواهیم پیامد این تصمیم را به مقام مافوق خود گوشزد کند.

نایب رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران تصریح کرد: مشکلات پیش آمده در حیطه‌ اختیار تمامی مدیران دولت است و نباید آن‌ها در این خصوص شانه خالی کنند.

علامتی از عملکرد ادارات برق، گاز دارایی، به مشکلات صادرات در استان انتقاد کرد و گفت: چرا باید صنعت،کار و کارآفرینی در استان زنجان این همه زمین گیر شوند و متاسفانه بیشترین بودجه برگشتی در بین استان‌های کشور مربوط به استان زنجان باشد. 

وی گفت: ما آماده‌ایم هر گونه مشاوره تخصصی در زمینه‌ صنعت سرب و روی به مدیران استانی بدهیم تا آن‌ها پیگیر مشکلات این صنعت باشند.

کد خبر: ۹۹٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha