۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
ریزش معدن طزره بار دیگر جان یک کارگر را گرفت/ تراژدی‌ها تمام نمی‌شوند
در خبری تائید شده؛

ریزش معدن طزره بار دیگر جان یک کارگر را گرفت/ تراژدی‌ها تمام نمی‌شوند

دامغان- ریزش معدن کلاریز از مجموعه معادن طزره در شمال دامغان زیر نظر یک شرکت خصوصی جان یک کارگر را گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حادثه ریزش کارگاه در یکی از تونل‌های کلاریز از مجموعه معادن زغال‌سنگ بخش خصوصی یک کشته بر جای گذاشت این در حالی است که اردیبهشت سال جاری نیز ریزش در بخش دیگری از این معادن سبب جان باختن دو کارگر شد.

در حادثه فوق ۲۱ کارگر در معدن بودند که به جز فرد متوفی که هویت او از سوی مسئولان، یوسف کوهساری عنوان شده، مابقی در سلامت به سر می برند.

محمود رئیسی پیمانکار بخش خصوصی معادن زغال‌سنگ ضمن تائید این خبر گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در تونل اُکلُن شماره چهار از مجموعه معادن کلاریز طزره رخ داده است.

رئیسی با بیان اینکه یک کارگر در این حادثه جان باخت و دیگر کارگران در سلامت کامل به سر می برند، ابراز کرد: این حادثه عصر امروز، بر اثر ریزش تونل، اتفاق افتاده است.

وی افزود: ۲۰ کارگر مشغول استخراج زغال به روش دبیل بودند که منجر به ریزش کارگاه شد.

به گزارش بازار، سال ۱۴۰۰ برای مجموعه معادن البرز شرقی سال تلخی بود چرا که هنوز پنج ماه از سال نگذشته دو حادثه با سه کشته در این معدن رخ داده است تا تراژدی از دست رفتن کارگران هر بار تکرار شود. البته این معدن در سال های قبل نیز شاهد حوادث مشابه بود.

حادثه زمستان یورت یکی از تلخ ترین تراژدی‌هایی بود که در مجموعه معادن منطقه رخ داد این معدن با اینکه در استان گلستان است.

کد خبر: ۹۹٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha