۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
سرمایه‌گذار چینی در راه کشت و صنعت مغان/ خرید ماشین آلات کشاورزی برای افزایش راندمان تولید
خبر مدیرعامل در گفتگو با بازار

سرمایه‌گذار چینی در راه کشت و صنعت مغان/ خرید ماشین آلات کشاورزی برای افزایش راندمان تولید

 اردبیل- محسن‌زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری در کشت و صنعت مغان با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه از اولویت برنامه‌ها است.

اسدالله محسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: یکی از اولویت‌ها، فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری در کشت و صنعت مغان با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه است.

وی تصریح کرد: به همین منظور مذاکرات اولیه‌ای با تیم سرمایه‌گذاری چین محقق شده و تیم متشکل از سرمایه‌گذاران برای بررسی موضوع، بازدیدی از این مجموعه خواهند داشت تا بتوانند به اهداف توسعه‌ای منطقه جامه عمل بپوشانند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای حل مسائل و چالش‌های برداشت محصولات کشاورزی به صورت مداوم در حال انجام است .

محسن‌زاده بیان کرد: خوشبتختانه علی‌رغم مشکلات موجود سال خوبی را در زمینه تولید داشتیم و برای تداوم افزایش راندمان، خرید ادوات، ماشین آلات و نیازهای ضروری با بررسی انجام خواهد شد که در تلاش هستیم برای سال زراعی آتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده برای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی شود و برای افزایش راندمان تولید در کشت و صنعت مغان از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تبدیل کشت و صنعت مغان به قطب کشاورزی جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۹۹٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha