۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
افزایش ۱۲۱ درصدی اعتبارات همدان نسبت به سال گذشته/ پروژه ها طولانی و فرسایشی نشود
فرماندار همدان:

افزایش ۱۲۱ درصدی اعتبارات همدان نسبت به سال گذشته/ پروژه ها طولانی و فرسایشی نشود

همدان- فرماندار همدان از اختصاص و توزیع ۱۳۱ میلیارد اعتبار در سال جاری خبر داد و گفت: در این رستا با افزایش ۱۲۱ درصدی اعتبارات شهرستان همدان نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان از اختصاص و توزیع ۱۳۱ میلیارد اعتبار در سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ شامل ۲۸.۹ میلیارد تومان از محل تملک دارایی ها، ۵.۸ میلیارد تومان از محل منابع نفت و گاز، ۵۴ میلیارد تومان از محل توازن و ۴۲.۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه الزامات قانونی و آب روستایی است.

وی از افزایش ۱۲۱ درصدی اعتبارات شهرستان همدان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: بر اساس درخواست و پیشنهاد دستگاه های اجرایی، توزیع اعتبارات پس از ۲۷۰ نفر ساعت کار کارشناسی و بررسی دقیق از ۲۵ فصل و ۶۱ برنامه برای ۲۷۷ طرح و پروژه مشخص مد نظر قرار گرفته است.

فرماندار همدان با بیان اینکه جابجایی اعتبار غیر از فصول قانونی تعیین شده امکان پذیر نیست، اضافه کرد: برخی از طرح ها نیز ماهیت استانی دارد و پیگیری شد اینگونه طرح ها از منابع استان اعتبار مشخص داشته باشد.

وی اختصاص یک درصد اعتبارات شهرستان به طرح های عمرانی بسیج سازندگی را از جمله الزامات قانونی بودجه دانست و اظهار کرد: اختصاص ۴۲.۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه آب و راه روستایی نیز امسال در الزامات ابلاغ شده که این مبلغ باعث افزایش قابل توجه اعتبارات شهرستان شده است.

کد خبر: ۹۹٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha