۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
گازرسانی به ۵۶۵ صنعت در استان بوشهر
مدیر عامل گاز استان بوشهر خبر داد:

گازرسانی به ۵۶۵ صنعت در استان بوشهر

بوشهر- رحمانی مدیر عامل گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۵۶۵ صنعت در استان بوشهر خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار بیان داشت: شرکت گاز استان بوشهر در راستای تامین گاز مردم در بخش‌های مختلف اعم از شهری و روستایی از تمام توان خود بهره می‌برد و برای جلب رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: اکنون در حوزه شهری استان بوشهر به غیر از جزیره خارگ، تمام شهرهای استان از نعمت گاز برخوردارند و به فضل خدا با اتصال جزیره خارگ به گاز، شاهد پوشش صد در صدی گاز شهری در استان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: در مناطق روستایی نیز شاهد پوشش بسیار بالایی هستیم و امسال امیدوار هستیم به ۹۹ درصد گازرسانی به مناطق روستایی برسیم که آمار ارزشمندی است.

رحمانی تصریح کرد: گازرسانی به صنایع نیز از اقدامات مهم شرکت گاز استان بوشهر در چند سال اخیر بوده و با تلاش شبانه روزی و با پیگیری‌های صورت گرفته، بخش زیادی از صنایع استان از نعمت گاز برخوردارند و سایر صنایع نیز در حال اتصال به گاز هستند.

مدیر عامل گاز استان بوشهر از گازرسانی به ۵۶۵ صنعت در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: اکنون بیش از ۵۲۳ صنعت استان از گاز برخوردارند و امسال نیز ۴۲ صنعت جدید استان گازرسانی خواهند شد و تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد گازرسانی قطعی به ۵۶۵ صنعت در استان خواهیم بود.

رحمانی افزود: سرکشی به مناطق مختلف شهری و روستایی و همچنین سرکشی به صنایع استان برای بررسی وضعیت گازرسانی و رفع مشکلات و موانع موجود در دستور کار قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۹۹٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha