۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
گزارش ادارات پرمصرف برق در همدان به استانداری ارسال می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

گزارش ادارات پرمصرف برق در همدان به استانداری ارسال می‌شود

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه گزارش ادارات پرمصرف برق به استانداری ارسال می‌شود، گفت: موسسات دولتی و خصوصی استان همدان مدام در حال پایش مصرف برق هستند.

به گزارش بازار؛ شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شرکت برق پایش و رصد معابر، ادارات و مراکز تجاری و اصناف در زمان‌های پیک بار روز و شب است، اظهار کرد: با تشکیل اکیپ‌هایی منسجم در واحدهای اجرایی تابعه در استان این امر به صورت مستمر انجام می‌شود.

شیرزاد جمشیدی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل شرکت توانیر بازدیدها به صورت روزانه برای کنترل کاهش ۵۰ درصدی و شبانه‌ برای کاهش ۹۰ درصدی بار ادارات انجام می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم‌ دولت برای تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه و تغییر ساعات ادارات عنوان کرد: با توجه به مدیریت مصرف انجام شده در حال حاضر شاهد کمترین خاموشی‌ها در استان همدان هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طی رصد انجام شده نسبت به ادارات و مراکزی که مصرف بیش از حد مجاز اعلامی داشته باشند، اخطار داده و با هماهنگی مراجع ذیصلاح نسبت به قطع برق آنها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه گزارش ادارات پرمصرف به استانداری نیز ارسال می‌شود افزود: تمام موسسات دولتی و خصوصی سراسر استان همدان مدام در حال پایش مصرف برق هستند.

کد خبر: ۹۹٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha