۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کلید ۷۵ هزار خانه طی ۸ سال گذشته تحویل شد
معاون رئیس جمهور:

کلید ۷۵ هزار خانه طی ۸ سال گذشته تحویل شد

رشت- معاون رئیس جمهور گفت: در هشت سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته و کلید ۷۵ هزار واحد تحویل داده شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، محمد باقر نوبخت در حاشیه بهره برداری از طرح بازسازی مساجد قدیمی رشت با اشاره به جایگاه مساجد، اظهار کرد: مساجد قدیمی رشت هویت این شهر را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه قطعاً مساجد دیگری در استان گیلان نیازمند مرمت و بازسازی و حمایت هستند، گفت: باید این موارد شناسایی و برای آنها برنامه ریزی شود.

معاون رئیس جمهور در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در هشت سال گذشته اشاره کرد و افزود: ساخت سد، پل، راه آهن بخشی از اقدامات بزرگ صورت گرفته در این سال‌ها بوده است.

نوبخت با اشاره به اجرای پروژه‌های ریلی در استان‌های همدان و کرمانشاه، گفت: هفتم مرداد ماه تبریز نیز به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته شده است، اضافه کرد: از این تعداد کلید ۷۵ هزار واحد مسکونی به آنها تحویل داده شده است.

نوبخت با تأکید بر اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولان است، تصریح کرد: در قبال کارهایی که برای مردم انجام می‌شوند نباید متنی بر آنها گذاشته شود.

کد خبر: ۹۹٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha