۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
 دعوت به آرامش مشکل صنعت دامپروری را حل نمی کند/حل مشکلات در میدان عمل
رئیس اتحادیه دامداران خراسان‌جنوبی:

دعوت به آرامش مشکل صنعت دامپروری را حل نمی کند/حل مشکلات در میدان عمل

بیرجند- غریبی،رئیس اتحادیه دامداران خراسان‌جنوبی گفت: اینکه در برخورد با گلایه دامدار تنها به دعوت آنان به آرامش بسنده شود مشکل صنعت دامپروری را حل نمی‌کند، بلکه در میدان عمل باید گره باز کرد.

 جواد غریبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: دامداران خراسان‌جنوبی مانند دامداران بسیاری از نقاط کشور امروزه و در شرایط فعلی با مشکلات عدیده چون کمبود علوفه و متناسب نبودن قیمت شیر با هزینه‌های تمام شده تولید و ...رو به رو هستند که بارها از طریق رسانه‌های مختلف حل شده است.

مدیر اتحادیه دامداران خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اما وقتی گلایه‌های خود را مطرح می‌کنیم، مسئولان، ما دامداران را تنها دعوت به آرامش می‌کنند که اینگونه مشکل صنعت دامپروری حل نمی‌شود و در خراسان‌جنوبی این نکته مطرح می‌شود که مشکل کشوری است.

غریبی با اشاره به برخی از مشکلات تأمین علوفه در خراسان‌جنوبی گفت: به عنوان مثال در خرداد ماه برای خرید نهاده اقدام کرده‌ام اما هنوز علوفه‌ای به دست من نرسیده است و واقعا با دام گرسنه و شیری که به ضرر فروخته می‌شود چه باید کرد.

وی در زمینه خبر افزایش زمان فرایند ثبت سفارش کالا و نهاده‌های دامی از سه روز به ۳۰ روز که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود، اظهارکرد: نمی‌دانیم از چه کسی گلایه کنیم وقتی این مسائل و سایر مشکلات ما از جمله قیمت شیر در دست دولت است.

مدیراتحادیه دامداران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مشکلات دامداران نه در حرف که در میدان عمل باید حل شود، یادآور شد: قیمت شیر تعیین و ابلاغ هم شده بود اما توسط دولت جلوی آن گرفته شد.

کد خبر: ۹۹٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha