۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۲ سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای ترکیه و ایتالیا در شهرک‌های صنعتی استان جذب شده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: به این سرمایه گذاران در یکی از شهرک های صنعتی استان قزوین برای ساخت واحدهای تولیدی زمین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور با وجود تحریم ها نشان از علاقه خارجی به حضور در ایران و سرمایه گذاری در کشورمان دارد، افزود: به دلیل مزاحمت های آمریکا برای سرمایه گذاران خارجی به بهانه تحریم ها از ذکر نام و جزییات فعالیت آنها خودداری می کنیم.

خانپور یادآور شد: سال گذشته نیز سه سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین جذب شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران خارجی با معرفی توانمندی های اقتصادی قزوین و ارایه مشوق ها در کنار سرمایه گذاران داخلی از هدف گذاری های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

وی اظهار کرد: شهرک های صنعتی قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت و ۲ فرودگاه مهم و بین المللی کشور، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور و وجود زیرساخت های مناسب مکانی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی به شمار می رود.

خانپور گفت: در حال حاضر ۲۰ سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای واحد تولیدی بوده و در زمینه تولید انواع کالاهای بهداشتی و شوینده ها، لوازم خانگی، محصولات غذایی، شیمیایی، قطعات خودرو، مصالح نوین ساختمانی و مصنوعات چوبی فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: با فعالیت این واحدها برای بیش از ۲ هزار نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده اند.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین محقق شده است.

کد خبر: ۹۹٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha