۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
پرداخت ۷۸۵ میلیارد تومان منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد

پرداخت ۷۸۵ میلیارد تومان منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال

حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها از پرداخت ۷۸۵ میلیارد تومان از منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار کرد: قانون بودجه سال جاری از محل جدول تبصره ۱۴ که مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها می‌شود تکالیفی را در جهت تولید و اشتغال به اولویت استان‌هایی که بالاترین نرخ بیکاری را دارند، ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها و نیز در جهت ایجاد تولید و اشتغال در کشور به استناد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبلغ ۷۸۵ میلیارد تومان به دستگاه ها تخصیص و پرداخت شد.

امید حاجتی تاکید کرد: قانون بودجه سال جاری از محل جدول تبصره ۱۴ که مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها می‌شود تکالیفی را در جهت تولید و اشتغال به اولویت استان‌هایی که بالاترین نرخ بیکاری را دارند، ایجاد کرده است.

وی گفت: در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال بر مبنای صنایع پایدار از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبلغ ۳۶۷۵ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی، ۳۲۱۶ میلیارد ریال به وزارت صمت و مبلغ ۴۵۹۰  میلیارد  ریال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور پشتیبانی در ایجاد اشتغال پرداخت صورت گرفت.

حاجتی افزود: از این مبلغ (۷۸۵۰ میلیارد ریال) به منظور حمایت از مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور و مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال به کمیته امداد و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال  به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

کد خبر: ۹۸٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha