۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
مردم استان سمنان خریدهای خود را به زمان دیگر موکول کنند
معاون سیاسی استاندار سمنان:

مردم استان سمنان خریدهای خود را به زمان دیگر موکول کنند

سمنان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترویج بیماری کرونا در جامعه، گفت: از مردم استان می‌خواهیم تا خریدهای خود را به زمان دیگر موکول کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست کمیته مبارزه با کرونای استان سمنان ضمن بیان اینکه مردم خریدهای خود را به زمان دیگر موکول کنند، ابراز کرد: خریدهای نوروزی را در زمان دیگر هم می توان انجام داد لذا برای مقابله با بیماری باید بازارها و مراکز تجمع را تخلیه کرد.

وی کاهش ترددهای در معابر شهری و روستایی را الزامی دانست و تصریح کرد: در صورت رعایت مسائل از سوی مردم شاهد قطع زنجیره انسانی کرونا ویروس در استان سمنان خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تعطیلی واحدهای غیر ضروری صنفی در سطح استان خبر داد و ابراز داشت: با دستور فرمانداران و همراهی اصناف مختلف، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور در دستور کار و در گام اجرایی قرار گرفت.

خجسته پور در ادامه گفت: در ورودی مراکز شهرهای استان سمنان، پایگاه‌های کنترل تردد با همراهی دانشگاه‌های علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج ایجاد شده است

کد خبر: ۹٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha