۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
سامانه نظارت بر توزیع مرغ در لرستان طراحی شد
معاون امور دام جهاد کشاورزی لرستان:

سامانه نظارت بر توزیع مرغ در لرستان طراحی شد

لرستان- نجیب زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی لرستان گفت: نظارت بر توزیع مرغ در استان تعریف شده که در آن خرده‌فروشان باید تمامی اطلاعات مردمی که خرید می‌کنند را در سامانه ثبت کنند.

ناصر نجیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر مرغ در سطح شهر وجود دارد و کمبودی نداریم البته طی چند روز گذشته سیستم توزیع مرغ با مشکل مواجه شد که با هماهنگی سازمان صمت در حال پیگیری آن هستیم و ساز و کاری تعریف شده که مشکل توزیع نیز حل شود.

وی افزود: یک سامانه با همراهی سازمان صمت و تعزیرات تعریف شده که در آن خرده‌فروشان باید تمامی اطلاعات مردمی که آنها خرید می‌کنند را در سامانه ثبت کنند؛ این سامانه از امروز در خرم‌آباد اجرایی شده و نظارت ها بر عهده سازمان صمت می‌باشد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: در واقع مردم باید در این سامانه شماره موبایل خود را به فروشنده بدهند تا نیازشان را تامین کند، اگر مردم همراهی کنند این طرح در حال اجرایی شدن است و ظرف یک هفته می‌تواند جای خود را باز کند.

نجیب زاده با بیان اینکه روزانه بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ تن مرغ در لرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: قیمت مرغ در بیرون از استان بیشتر است به همین دلیل برخی از افراد سودجو و دلال، مرغ را از استان خارج می‌کنند و تا زمانی که قیمت مرغ در خارج از استان بیشتر است، باید این سامانه کنترلی وجود داشته باشد و مردم هم ما را در این راه همراهی کنند تا بتوانند خرید خود را انجام دهند.

کد خبر: ۹۸٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha