۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
باید برای ۴ سال آینده منابع افزایش حقوق‌ بازنشستگان تأمین شده باشد
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:

باید برای ۴ سال آینده منابع افزایش حقوق‌ بازنشستگان تأمین شده باشد

سالاری، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره انتشار لیست مشاوران شستا و حقوق‌های دریافتی آن‌ها گفت: جزئیات آن را نمی‌دانم، چون شستا با ساز و کار هیات امنایی امور را انجام می‌دهد.

به گزارش بازار، مصطفی سالاری در حاشیه نشست مدیریت تعارض گفت: به لحاظ اجرایی سازمان تامین اجتماعی در امور شستا دخیل نیستی و از این موضوع اطلاعی ندارم.

سالاری در مورد زمان واریز مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان هم گفت: افزایشی که اول سال اعمال کردیم، هزینه قابل توجه بود و اولین گام این است که بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را به موقع تأمین کنیم و هم برای دو سه سال آینده پیش بینی منابع را انجام دهیم.

وی افزود: باید تا پایان دولت کاری کنیم که برای سه چهار سال آینده منابع ناشی از افزایش حقوق‌ها تأمین شده باشد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه از آنجا که در اردیبهشت ماه اصلاحاتی انجام شد، باید مابه التفاوت بپردازیم، افزود: امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر منابع را وصول کنیم.

سالاری با تاکید بر اینکه منابع متفاوت است و حق بیمه دریافتی به تنهایی کفایت نمی‌کند و مطالبات از دولت هم هست، گفت: ۸۹ هزار میلیارد تومان سهام دولت در شرکت‌های مختلف در دستور کار دولت قرار گرفته است که براساس پیشنهاد وزیر اقتصاد در اجرای قانون بودجه همراه با سود سهام و درآمدهای دیگر به تأمین اجتماعی واگذار شود که امیدواریم سریع وصول و انجام شود.

کد خبر: ۹۸٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha