۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
 پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان
رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد؛

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از پرداخت دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان از ابتدای سال جاری با هدف رونق تولید و اشتغال خبر داد.

علی تشنه دل در حاشیه نشست ستاد رونق تولید استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از پرداخت دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان از ابتدای سال جاری با هدف رونق تولید و اشتغال خبر داد و ابراز داشت: با آغاز ثبت نام تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ که از خرداد ماه امسال انجام شد تاکنون به ۷۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان وام تعلق گرفته است.

وی افزود: از این مقدار تسهیلات پرداختی، ۲۶ واحد به ارزش حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۴ واحد به ارزش حدود ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است همچنین در قالب تسهیلات رونق تولید ۷۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.

رئیس صمت استان سمنان بیان کرد: در نشست رونق تولید با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از سه هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به ۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت شد همچنین مشکلات بانکی، زیربنایی و تامین مالی چهار واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

تشنه دل اضافه کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه، تا این جلسه مشکلات و موانع تولید حدود یک هزار و ۲۶۰ واحد تولیدی استان بررسی شده است که عمده مشکلات در بخش های تامین مالی و تعیین تکلیف تسهیلات، زیرساخت، تامین اجتماعی و مالیات بوده است.

کد خبر: ۹۸٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha