۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
۴ کارگاه تولید ماسک به همت داوطلبان هلال احمر قزوین راه‌اندازی شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین:

۴ کارگاه تولید ماسک به همت داوطلبان هلال احمر قزوین راه‌اندازی شد

قزوین - مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین از راه اندازی چهار کارگاه تولید ماسک در استان به همت خانه‌های هلال، داوطلبان، خیران و تشکل‌های مردم نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی هلال احمرقزوین، حسن آصفی افزود: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش آن در استان و لزوم پیشگیری و کنترل بیماری، داوطلبان این جمعیت به عنوان اعضای بشر دوست، همانند حوادث گذشته در کنار مردم استان قرار گرفته و به روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

وی ادامه داد: برپایی پایگاه‌های غربالگری و تب سنجی و همچنین ارائه آموزش‌های لازم و توصیه‌های ایمنی در شبکه‌های مجازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا از جمله اقدامات پیشگیرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این ایام است.

آصفی افزود: همچنین طی اقدامی خودجوش و انسان دوستانه داوطلبان این جمعیت به لحاظ نیاز مبرم جامعه به ماسک در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برای راه اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک در سطح استان به خصوص در شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا و آبیک اقدام کردند.

وی ادامه داد: در چهار کارگاه تولید ماسک که به همت خانه‌های هلال، داوطلبان، خیران و تشکل‌های مردم نهاد استان راه اندازی شده است، روزانه بیش از ۶ هزار ماسک تولید و بین نیازمندان و در مناطق محروم و کم برخوردار و نیروهای داوطلب و امدادگران توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین عنوان کرد: امیدواریم با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان و خیران استان و همچنین مسئولیت پذیری همه آحاد جامعه و مشارکت متعهدانه همه اقشار، بتوانیم قدمی شایسته در راستای پیشگیری و شکست بیماری کرونا برداریم.

کد خبر: ۹٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha