۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
رشد ۲۳ درصدی درآمدهای مالیاتی ایلام طی سال جاری
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام خبر داد؛

رشد ۲۳ درصدی درآمدهای مالیاتی ایلام طی سال جاری

ایلام- فیض اللهی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام از رشد ۲۳ درصدی درآمدهای استان طی سال جاری خبر داد و گفت: ۹۷ درصد این درآمدها مالیاتی بوده است.

قدرت فیض اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار ضمن تبریک روز و هفته مالیات، عزم و اراده و گام های استوار تلاشگران و مجاهدان خستگی ناپذیر عرصه مالیاتی  را در تحقق اهداف و آرمان های والای اقتصادی کشور، قابل تقدیر دانست و رشد درآمدهای استان توسط این مجموعه را قابل توجه عنوان کرد.

وی در ادامه در خصوص درآمدهای استانی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۳ درصد نسبت به مصوب رشد داشته ایم، که ۹۷ درصد این درآمدها حاصل زحمات مجموعه مالیاتی استان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام افزود: البته همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق درآمدهای استان تلاش کرده‌اند، به طوری که در سایر درآمدهای استانی نیز با یک رشد ۵۰ درصدی و قابل ملاحظه مواجه بوده ایم.

فیض اللهی بیان کرد: درآمدهای مالیاتی و در مقایسه با سه ماهه سال گذشته  ۸۱ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در خصوص بحث مولدسازی با پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی استان در سال۹۹،رشد خوبی در استان شاهد بودیم و در همین راستا  ۴۲ ملک به عنوان مازاد شناسایی و هفت ملک از آنها به فروش رفته و ۱۸ میلیارد تومان در سال گذشته، از این بابت درآمدزایی بوجود آمده است.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام اضافه کرد: کل این درآمد به اعتبارات هزینه‌ای است استان تزریق شده که نقش مهمی در پوشش کسری اعتبارات استان ایفا کرده است.

وی ادامه داد: در بحث وصول مطالبات و بدهی های دولت، در بحث اوراق تسویه و تهاتر، امسال مثل سال گذشته رشد خوبی را در این قسمت در استان شاهد بوده ایم.

فیض اللهی عنوان کرد: در همین راستا ۸۷ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی استان افزوده و همین مقدار هم از مطالبات و بدهی های دولت کسر شده و امید است امسال هم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

کد خبر: ۹۸٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha