۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
امکان واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی وجود دارد
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان:

امکان واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی وجود دارد

اردبیل- محسن‌زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: امسال موضوعی از واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیست و در آینده امکان واگذاری با شرایط مناسب وجود دارد.

اسدالله محسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تقویت صادرات و نیز توسعه بخش کشاورزی استان از اهم مواردی است که درصدد هستیم با آشناسازی مردم با تنوع تولید محصولات نسبت به بهبود وضعیت موجود گام‌های اساسی برداریم.

وی بیان کرد: احیای کشت و صنعت مغان سبب شکوفایی این مجموعه شده و به همین منظور برای توسعه این بنگاه عظیم اقتصادی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی به دنبال بالا بردن راندمان تولید و توان فنی و مهندسی و کارشناسی هستیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: امسال موضوعی از واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیست و در آینده امکان واگذاری با شرایط مناسب وجود دارد و هم‌اکنون در بدنه این مجموعه از نیروهای متخصص و کاردان استفاده می‌شود.

محسن‌زاده اظهار کرد: در تلاش هستیم با تأمین نهاده‌ها و کشت مکانیزه توان تولید را ارتقا و با حمایت از پرسنل و نیروی انسانی در پرداخت به موقع حقوق و افزایش پرداختی‌ها به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: افزایش راندمان و تولید از موفقیت‌های کشت و صنعت مغان در ماه‌های اخیر محسوب شده و به همین منظور در این مدت در تولید گندم افزایش تولید ۳۰ درصدی، در تولید کلزا ۲۱ درصد، جو ۴۰ درصد و شیر با ۱۹۴ تن توانسته موفق عمل کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در کشت و صنعت مغان رغبت قابل توجهی از خود نشان می‌دهند که جدیت ما بر این است تا بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب نسبت به تقویت و نوسازی صنایع کشت و صنعت مغان موفق عمل کنیم.

کد خبر: ۹۸٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha