۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
ساماندهی بازار کالاهای اساسی؛ چالش کوتاه مدت دولت سیزدهم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بازار مطرح کرد:

ساماندهی بازار کالاهای اساسی؛ چالش کوتاه مدت دولت سیزدهم

مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار کالاهای اساسی مردم بازار مهمی است و دولت سیزدهم باید در کوتاه مدت به این چالش بپردازد.

مهدی طغیانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه دولت سیزدهم باید بازار کالاهای اساسی مردم را تنظیم کند، بیان داشت: بازار کالاهای اساسی مردم بازار مهمی است و دولت سیزدهم باید در کوتاه مدت به این چالش بپردازد.

وی تاکید کرد: چالش اصلی دولت سیزدهم برخورد ریشه‌ای با مسائل اقتصادی است؛ در حال حاضر ما در حوزه کسری بودجه و اصلاح ساختار بودجه مشکلاتی داریم که دولت باید به کمک ما بیاید.

 طغیانی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری پیرو اصلاح ساختار بودجه بیان داشت: در این چند سال طی شده از اظهارات مقام معظم رهبری هیچ اقدام موثری در زمینه اصلاح ساختار بودجه صورت نگرفت و متاسفانه کار جدی  در این زمینه رخ نداده است و اگر بخواهد در این بخش اقدام موثری رخ دهد، باید از سوی دولت انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به چالش اصلاح ساختار مالیاتی در کشور گفت: ما اگر می کوشیم منابع درآمدی دولت را اصلاح کنیم باید پیش تر ساختار مالیاتی کشور را اصلاح کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه  دولت سیزدهم باید برخورد ریشه ای با موضوعات اقتصادی را در اولویت قرار دهد، بیان داشت: همچنین چالش بعدی دولت اصلاح نظام بانکی و نظام توزیعی کشور است که باید در این زمینه اقدام شود بنابراین این موارد، موارد ریشه‌ای  و برخورد با شاخ و برگ های اقتصادی ما را به جایی نمی‌رساندو تنها زمان را از ما گرفته و عایدی برای ما نخواهد داشت.

کد خبر: ۹۸٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha