۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
گزارشی از مجمع عمومی عادی سالیانه «افق»

گزارشی از مجمع عمومی عادی سالیانه «افق»

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش امروز با حضور بیش از ۹۰درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیات مدیره مجموعه برگزار شد.

به گزارش بازار، امروز دوشنبه (بیست و یکم تیرماه) مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش امروز با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیئت مدیره مجموعه برگزار شد.

اهم نکات مطرح شده:
- افق در ۴۶۰شهر در کشور حضور پیدا کرده است. در سال گذشته ۲۵۶۹فروشگاه افتتاح شد که کمتر از سال ۹۸ است. دلیل آن وجود کرونا بوده که روند کسب و کار را مختل کرد.

- در حوزه توسعه تمرکز مجموعه بر فرانچایز است. با وجود کرونا شرکت را به ریل توسعه بازگرداندیم و شرکت در حوزه  فروش رشد ۶۷ درصدی و سود خالص رشد ۲۱۲درصدی داشت.

- در حوزه توسعه کانال های فروش از جمله فروش اینترنتی و آنلاین در سال جدید برنامه های جدی داریم.

- در سال جدید نسبت به سال‌های گذشته برنامه های توسعه ای بیشتری خواهیم داشت.

- نیازمند هستیم که نسل جدیدی از انبارها که دارای سرعت و دقت بالایی هستند داشته باشیم. از همین رو برنامه هایی تدوین شده و امیدواریم انبارهای شرکت جهش نسلی پیدا کنند.

- در حوزه توسعه فروشگاه‌ها که یکی از مهمترین موارد توسعه ای است، کماکان در این مورد متمرکز هستیم. در سال جاری طبق برنامه، هدف شرکت رسیدن به ۳۵۰۰فروشگاه تا پایان سال ۱۴۰۰ است.

گفتنی است در مجمع افق کوروش به ازای هر سهم ۴۷۰ تومان سود نقدی تقسیم شد.

کد خبر: ۹۸٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha