۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور
دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور

تبریز- دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی و رییس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز بر ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، کریم صادق زاده عصر امروز دوشنبه از شرکت صنایع غذایی شیرین وطن تبریز بازدید کرد.

صادق زاده در ادامه این دیدار تصریح کرد: کسب عنوان صادرکننده نمونه برای چندین سال متوالی نشانگر پویایی و توانمندی شرکت شیرین وطن است، این عنوان برای چندین سال متوالی نشانگر حجم صادراتی در سطح استان و ملی می باشد.

وی افزود : بی تردید امروزه صادرات موفق، مستلزم کسب مزیت رقابتی است تا بتواند، با ارائه محصول با کیفیت درخور و قیمت مناسب، در محیطی پرتلاطم که مملوء از تهدیدات بیرونی و ناملایمات درونی بوده بر رقبای خود فائق آید. لذا باید با میدان دادن به بخش خصوصی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کوشا باشیم.

وی گفت: هر زمانی که متکی به بخش خصوصی بوده و اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم به موفقیت‌های بسیاری دست یافته ایم لذا باید با میدان دادن به بخش خصوصی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کوشا باشیم.

شایان ذکر است بیش از ٦۰۰ نفر نیروی انسانی بطور مستقیم و بیش از ۱۵۰۰ نفر بطور غیر مستقیم در شرکت شیرین وطن مشغول به کار هستند که توانسته با خلق بیش از ۳۰۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم سهم مهمی در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

کد خبر: ۹٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha