۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
تقسیم سود هزار و ۳۲۰ ریالی در مجمع «کپرور»

تقسیم سود هزار و ۳۲۰ ریالی در مجمع «کپرور»

مجمع عمومی شرکت فرآوری ذغالسنگ پرورده طبس (کپرور) برگزار شد.

به گزارش بازار، صبح امروز یکشنبه (بیستم تیر ماه) مجمع عمومی شرکت فرآوری ذغالسنگ پرورده طبس (کپرور) برگزار شد.

ناصر هاشمی طاهری، مدیرعامل شرکت فرآوری ذغالسنگ پرورده طبس (کپرور) در مجمع عمومی گفت: سال گذشته رکورد بالاترین میزان تولید، با فرآوری بیش از ۲۴۰ هزار تن محصول در شرکت به ثبت رسید.

وی افزود: مهم ترین مشتری شرکت ذوب آهن اصفهان است اما با ورود فولاد زرند مشتریان خود را از حالت انحصاری خارج کردیم و توانستیم میزان فروش خود به شرکت های غیر از ذوب آهن را در سال گذشته ۸۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش دهیم.

طاهری تاکید کرد: یکی از مهم ترین برنامه های شرکت اجرای طرح اصلاح فرآیند تولید در بخش ریزدانه و درشت دانه  است تا بتوانیم ذغال های پرت شده را استحصال و بازیابی کنیم. پیش بینی می شود با استقرار این طرح، ۵ هزار تن ریزدانه و ۱۴ هزار تن درشت دانه به میزان تولید کارخانه اضافه شود.

مدیرعامل شرکت فرآوری ذغالسنگ پرورده طبس افزود: شرکت در زمینه توسعه زیرساخت ها و افزایش ذخایر آب فعال تر خواهد شد تا با افزایش ذخیره آب به حدود ۱۵ روز ریسک ناشی از قطعی های آب را در تولید را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: بسیاری از تجهیزات خط تولید نوسازی شده و تجهیزات دیگری هم به مرور و اولویت، نوسازی می شوند تا زمان توقف ها را کم کنیم. تامین ذغال سنگ همواره یکی از چالش های شرکت بوده است و به همین دلیل برای خرید و تملک چند معدن ذغال سنگ با هدف تامین حداقل ۵۰ درصد از نیاز کارخانه برنامه داریم.

گفتنی است، در مجمع کپرور ١٣٢٠ ریال سود نقدی تقسیم شد.

کد خبر: ۹۸٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha