۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
بهره‌مندی بیش از ۹۸ درصدی تهران از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران خبر داد

بهره‌مندی بیش از ۹۸ درصدی تهران از گاز طبیعی

توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از بهره‌مندی ۹۸.۷ درصدی جمعیت این استان از گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران امروز در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، گفت: هم اکنون در استان تهران، ۴۹ شهر و ۵۳۹ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند. بدین ترتیب ضریب پوشش گازرسانی شهری حدود ۹۹.۹ درصد و گازرسانی روستایی حدود ۹۷.۵ درصد در این استان است.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های گازرسانی انجام شده در سال ۹۹، تعداد ۲۰ روستا به مرحله بهره‌برداری رسیده و در ۳۵ روستا پروژه‌های گازرسانی در حال اجرا است.

توکلی اضافه کرد: شرکت گاز استان تهران در سال ۹۹، نسبت به انجام ۴۶۳ کیلومتر شبکه‌گذاری و توزیع، ۱۲ هزار و ۶۳۶ مورد نصب انشعابات شهری و روستایی و ۱۲۴ هزار و ۱۸۶ پذیرش اشتراک، اقدام کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت با تکیه بر شعار گازرسانی ایمن، پاک، مستمر و بهره‌ور، پاسخگوی نیازهای مشترکان است، گفت: با ارائه سریع‌ترین و مناسب‌ترین خدمات، به این شعار جامه عمل پوشاندیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: استفاده از وبینار در بستر کاملاً بومی برای نخستین بار در شرکت‌های گاز استانی، به صفر رساندن نشتی‌های زیرزمینی و فوقانی، استفاده از روش کامپوزیت برای تعمیر و استحکام‌دهی به خطوط لوله گاز، تولید مرکاپتان با مشخصات جدید، برای نخستین بار در کشور، برخی از مهم‌ترین اقدامات شرکت در سال گذشته بود.

توکلی، گفت: همچنین اجرای پروژه مدیریت استعداد و توانمندسازی فردی و سازمانی برای نخستین بار در شرکت ملی گاز ایران، تهیه کتاب مجموعه سؤالات فنی و عملیاتی حوزه گازرسانی برای اولین بار در کشور و افزایش ضریب اطمینان شبکه گاز در قالب طرح مقاوم‌سازی، از دیگر موارد مهمی بود که از سوی شرکت گاز استان تهران در سال گذشته صورت گرفت.

کد خبر: ۹۸٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha