۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

قزوین- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای ۲۰ هزار و ۶۷ فقره پرونده و ۲۷ هزار و ۸۹۴ نفر اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به بانک هایی که بیشترین پرداختی را در استان داشته اند، افزود: بانک ملی ایران به سه هزار و ۳۸۷ پرونده، بانک سپه به سه هزار و ۲۶۶ پرونده، بانک ملت به ۲ هزار و ۸۸۶ پرونده، بانک تجارت به ۲ هزار و ۸۷۴ پرونده و بانک صادرات به هزار و ۹۸۵ پرونده تسهیلات پرداخت و بیشترین میزان پرداخت ها را تا به امروز به نام خود ثبت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: کمترین میزان پرداخت تسهیلات کرونا نیز به بانک های خصوصی استان شامل موسسه اعتباری غیربانکی کوثر با ۵۱ پرونده، بانک پاسارگاد با ۱۰۲ پرونده، بانک پارسیان با ۱۴۳ پرونده، موسسه اعتباری غیربانکی ملل با ۱۶۱ پرونده، بانک اقتصاد نوین با ۲۱۲ پرونده، بانک آینده با ۲۳۳ پرونده و بانک انصار با ۲۸۰ پرونده اختصاص دارد.

وی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها انتظار داریم بانک های عامل دولتی و خصوصی همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند و در پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تسریع کنند.

گروسی با اشاره به از سرگیری فرآیند نام نویسی و پرداخت تسهیلات کرونا، اضافه کرد: ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا انجام می شود و باید متقاضیان با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل اطلاعات بنگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب دیده اقدام کنند.

کد خبر: ۹۸٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha