۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
عمیقا باور دارم اصلاح روند موجود امکان پذیر است
رییس جمهور منتخب:

عمیقا باور دارم اصلاح روند موجود امکان پذیر است

رئیسی، رییس جمهور منتخب در دیدار با آیت الله سبحانی گفت: چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم می‌داند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای ایشان در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های مؤثر بردارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف وجود دارد به ظرفیت‌های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.
 
رئیسی با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های موجود به دولت مردمی امید بسته اند گفت: برغم همه مشکلات و سختی ها، چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقا باور دارم که اصلاح روند موجود امکان پذیر است.
 
آیت الله جعفر سبحانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات مؤثر باشد.
 
این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

کد خبر: ۹۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha