۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
قرارگاه نهضت آبرسانی در اردبیل راه‌اندازی شد
مدیرعامل آبفای اردبیل:

قرارگاه نهضت آبرسانی در اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- نعمت سلطانی، مدیرعامل آب و فاضلاب اردبیل از راه‌اندازی قرارگاه نهضت آبرسانی سیار در استان خبر داد.

علیرضا نعمت سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در قالب این قرارگاه سرعت آبرسانی سیار با تانکر و شناسایی روستاها و مناطق عشایری نیازمند با رصد و پایش اطلاعاتی به صورت دقیق انجام می‌شود.

وی به محدودیت منابع آب روستایی و ضرورت آبرسانی سیار با تانکر اشاره کرد و گفت: علاوه بر ۲۴۵ روستا و مناطق عشایری در برخی از شهرها نیز که با تنش آبی روبه‌رو هستیم آبرسانی سیار در هفته‌های آینده مورد توجه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب اردبیل با قدردانی از همکاری سپاه حضرت عباس (ع) در کمک به اجرای این طرح عظیم در استان اردبیل افزود: از ظرفیت ۱۶ دستگاه تانکر اعم از آب و فاضلاب، سپاه، امور عشایری و بخش خصوصی استفاده می‌کنیم تا در ۲۴۵ روستا در ایام تابستان آبرسانی به شکل سریع و به موقع انجام شود.

نعمت سلطانی تصریح کرد: در این فرآیند تمام تلاش ما بر این است تا از اول صبح آبرسانی سیار مورد توجه قرار گیرد تا رانندگان در این ناوگان تا آخر شب کار آبرسانی را به مناطق روستایی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با کاهش منابع آب روستاها و خشک شدن بخش عمده‌ای از چاه‌ها، چشمه‌ها و قنوات در کنار آبرسانی سیار سعی بر این است تا با تکمیل مجتمع‌های آبرسانی در حال احداث پایداری منابع آب روستایی را با همکاری و همراهی خود روستاییان انجام دهیم.

نعمت سلطانی راه‌اندازی سامانه ۱۲۲ را برای سرعت دادن به دریافت گزارش‌های مردمی و رصد و پایش درخواست‌های ساکنان روستایی در استفاده از منابع آب موقت یادآور شد و اضافه کرد: شبکه توزیع آب در برخی از مناطق شهری و روستایی فرسوده است و در اصلاح این فرآیند منابع مورد نیاز نیز تأمین شده است.

وی از اختصاص ۱۱۴ میلیارد تومان منابع برای پایداری آب روستاها با همکاری مجلس اشاره کرد و ادامه داد: با جذب صد درصدی این منابع در شهرهای مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا در مجتمع‌های در حال احداث را نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر: ۹۷٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha