۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
پرداخت ۱۳۴ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران در استان همدان
مدیرکل غله استان همدان خبر داد:

پرداخت ۱۳۴ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران در استان همدان

همدان - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت ۱۳۴ میلیارد ریال مطالبات گندمکاران همدان خبرداد و گفت: ۱۸ هزار و ۱۴۲ تن گندم در استان همدان خریداری شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان؛ مسعود بکایی از پرداخت ۱۳۴ میلیارد ریال مطالبات گندمکاران همدان خبر داد و اظهار کرد: اولین وجه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان همدان واریز شد.

وی بیان کرد: مطالبات کشاورزان که اسناد مالی آنها تا هشتم تیرماه تحویل بانک کشاورزی شده بود به حساب آنها واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان ۱۸ هزار و ۱۴۲ تن گندم تضمینی در استان خریداری شده است؛ افزود: ارزش این میزان محصول خریداری شده ۹۱۶ هزار و ۴۱۱ میلیون ریال بوده که بخشی از مطالبات پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه از میزان گندم خریداری شده در استان همدان ۱۶۷ تن توسط مراکز دولتی و ۱۴ هزار و ۶۷۴ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی خریداری شده است، گفت: سهم خرید تعاونی‌های روستایی سه هزار و ۱۵۹ تن و کارخانجات آرد ۱۴۱ تن بوده است.

بکایی با بیان اینکه تاکنون ۸۱۹ تن گندم تضمینی در شهرستان همدان خریداری شده است از خرید ۵۵۰ تن کلزا در همدان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محصول خریداری شده از کشاورزان ۶۰ هزار و ۴۶۶ میلیون ریال است که هنوز مبلغی به حساب آنها واریز نشده است.

کد خبر: ۹۷٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha