۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
خاموشی های  خارج از برنامه همچنان ادامه دارد
با وجود دستور وزیر نیرو؛

خاموشی های خارج از برنامه همچنان ادامه دارد

با وجود اینکه اردکانیان وزیر نیرو خاموشی های خارج از برنامه در بخش خانگی را ممنوع اعلام کرده اما قطعی‌های برق در تهران همچنان بیشتر از زمان تعیین شده بوده و هیچ هم خوانی با جدول خاموشی ها ندارد.

بازار، گروه آب و انرژی: با وجود اینکه اردکانیان وزیر نیز خاموشی های خارج از برنامه را ممنوع اعلام کرده اما گزارش دریافتی از سطح شهر نشان می دهد که قطعی های برق در تهران همچنان بیشتر  زمان تعیین شده بوده و هیچ هم خوانی با جدول اعلامی ندارند.  قطعی های خارج از برنامه در حالی بسیاری از مشترکان خانگی را با چالش مواجه کرده که قطع  واحدهای  فولادی و سیمانی از دیروز قطع شده و بسیاری از واحدهای صنعتی ناچار  شده اند که تولیدات خود را در ساعت های غیر پیک ادامه دهند.

ممنوعی که مجاز شد
صبح امروز بود که وزیر نیرو با حضور در ستاد فرماندهی پیک بار ۱۴۰۰  اعلام کرد که از این پس اعمال خاموشی بدون برنامه در بخش خانگی ممنوع است.

او همچنین اعلام کرد که شرکت های توزیع برق در سراسر کشور موظف هستند با دقت کافی جداول احتمالی خاموشی را منتشر و به صورت گسترده در رسانه ملی و کانال های ارتباطی با مردم منتشر کنند.

این عضو کابینه حسن روحانی همچنین تاکید کرده بود که از این پس، به جز موارد اضطراری، اعمال خاموشی به مردم، بدون برنامه پذیرفتنی نیست و مدیران عامل شرکت های توزیع باید به صورت دقیق و منظم برای اجرای آن نظارت کامل داشته باشند. 

 به نظر می رسد که حل بحران برق به این سادگی ها نبوده و تنها به مدد امدادهای الهی و کاهش دما ممکن می شود.

کد خبر: ۹۷٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha